Je hebt al veel advies gekregen, daar kan ik weinig aan toe voegen.
Veel sterkte Mo, ik hoop dat het toch iets van een ontsteking is.

Moderator: Lizzy
*Dorothea* schreef: aha dat verklaart een hoopMijn DA stuurt ook alleen maar naar Utrecht, dit soort dingen. Daarnaast denk ik dat sommige DA's gewoon beter in het nemen van biopten zijn dan anderen....
ik zou nog een DNAB laten doen en opsturen naar Utrecht
Lizzy schreef: Mijn DA stuurt ook alleen maar naar Utrecht, dit soort dingen. Daarnaast denk ik dat sommige DA's gewoon beter in het nemen van biopten zijn dan anderen....nou het is ook wel lastig hoor als er steeds bloed bij zit
*Dorothea* schreef: nou het is ook wel lastig hoor als er steeds bloed bij zitJe hebt toch ook van die biopt stansjes? Paar stukjes uit de tumor weghalen in een potje met ikweetdenaamnietmeerspul en opsturen naar bv pathologie?In utrecht namen we altijd 3 biopten van 1 bult, maar ja in de praktijk zit je toch meer met de kosten. Ik ben vorig jaar naar een hele interessante lezing geweest over biopten, de techniek met spuit en vaccuum, zoals die geleerd wordt, is niet de beste
Beter kun je gewoon een naald er in steken zonder spuit dan worden de cellen niet geplet.
Fido schreef: Je hebt toch ook van die biopt stansjes? Paar stukjes uit de tumor weghalen in een potje met ikweetdenaamnietmeerspul en opsturen naar bv pathologie?Ja dat is beter dan heb je echt een weefselbiopt, maar dan moet hij wel even slapen.
Of denk ik nu totaal de verkeerde kant op?![]()
vanaalst schreef: dat deden ze bij weirdo toen zonder verdovingWas dat geen dunne naald biopt?
wist toen ook niet beter
hij had toen een gezwel aan de binnenkant van zijn wang..
vanaalst schreef: dunne naald, heb er nog nachtmerries van, wat een bloed zeg...Die worden bijna altijd zonder narcose genomen.