Truus schreef:Wat mijn bazin nu weer bedacht heeft?
Hier de beloofde foto Ivonne.
Hij houdt het mooi aan.

Het ziet er geweldig uit Truus, sterkte met de zieken.

Hoe is het nu met ze?
Moderator: Lizzy
Truus schreef:Wat mijn bazin nu weer bedacht heeft?
Hier de beloofde foto Ivonne.
Hij houdt het mooi aan.
Karin & Pyrs schreef: Sterkte en beterschap ermee, ik hoop dat ze snel op zullen knappen.Dank je Karin
Op die 2e foto, ziet ie er tenminste heel wat beter uit dan die zielepoot op de 1e ............
Hopenlijk valt de Carnibest ook in goede aarde !!!
Truus schreef: Pffff.. Mila heeft wat Carnibest op. Ik had van Ine wat om uit te proberen en ze vinden het heeeeeeerlijk!Vind ik ook. Enegique is erg fijn gemalen. Mika krijgt nu Bandit en ik heb ook CB om te proberen. Wel heb ik alle mix soorten; kip, lam en vlees. Mika verteerd de Bandit en CB veel beter en omdat we allang blij zijn dat het zo goed gaat houden we het maar zo.
Het ziet er stukken beter uit dan de Energique.
Endelijk heeft mijn meisje weer wat gegeten.
Truus schreef:Ik vond allebei even goed. Energique alleen stukken handiger ivm de 100g schijven. Ik heb beide merken gevoerd voor de variatie. Ik snap nooit waarom mensen perse een merk willen voeren. Ook bibi heb ik een poosje gegeven.
Dank je Karin, vandaag gaat het met de woeffies een stuk beter!
En de carnibest vonden ze heerlijk. Ik zei al...het ziet er ook veel lekkerder uit dan energique.
Grote kans dat ik over ga op Carnibest![]()
Sunshine schreef:Lief van je, ik zal het overbrengen aan Timo en Mila en het helpt echt
Vind ik ook. Enegique is erg fijn gemalen. Mika krijgt nu Bandit en ik heb ook CB om te proberen. Wel heb ik alle mix soorten; kip, lam en vlees. Mika verteerd de Bandit en CB veel beter en omdat we allang blij zijn dat het zo goed gaat houden we het maar zo.
voor Timo en
voor Mila.
Helen schreef:Hier geven de hondjes zelf al aan dat ze iets anders willen. Ik heb nog veel enerque en ga ook maar eens afwisselen, lijkt me beter!
Ik vond allebei even goed. Energique alleen stukken handiger ivm de 100g schijven. Ik heb beide merken gevoerd voor de variatie. Ik snap nooit waarom mensen perse een merk willen voeren. Ook bibi heb ik een poosje gegeven.
groetjes Helen
Truus schreef:Dat is nou ook mijn mening
Hier geven de hondjes zelf al aan dat ze iets anders willen. Ik heb nog veel enerque en ga ook maar eens afwisselen, lijkt me beter!![]()