Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Francisca
Truus schreef: Afbeelding

Hier de beloofde foto Ivonne ;D.

Hij houdt het mooi aan ;).
Wat mijn bazin nu weer bedacht heeft? ::) Ze bedoelt het wel lief, denk ik. ;D
Het ziet er geweldig uit Truus, sterkte met de zieken. :-*
Hoe is het nu met ze?
Laatst gewijzigd door Francisca op zo 15 aug 2004, 09:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Truus
Jaaaa...jullie zullen wel denken ::), daar heb je der weer!
Na twee dagen vasten heeftMila vandaag een paar stukjes brood op. Nu heb ik een rol Carnibest Lams-Rijst .
Zou ik haar daar een beetje van kunnen geven, dit is n.l. nieuw voor haar , normaal krijgt ze energique.

Met Timo gaat het goed, alleen de t-shirt zat vanmorgen niet over de wond heen...doe je al die moeite met verbinden enz.

Groetjes van een (over)bezorgde Truus ;).
Door Lizzy
Ze voelt zich natuurlijk nog niet erg lekker, of wel? Ik zou haar een heeeeeel klein beetje geven. Desnoods even wat gekookt water eroverheen.
Door Francisca
Laagjes zeggen wij altijd. Hele kleine beetjes net als bij kleine kinderen. Sluit me dus bij Lizzy en Eidos aan. ;D Sterkte :-*
Door Truus
Pffff.. Mila heeft wat Carnibest op. Ik had van Ine wat om uit te proberen en ze vinden het heeeeeeerlijk!
Het ziet er stukken beter uit dan de Energique.
Endelijk heeft mijn meisje weer wat gegeten.
Door K@rin
Sterkte en beterschap ermee, ik hoop dat ze snel op zullen knappen.
Op die 2e foto, ziet ie er tenminste heel wat beter uit dan die zielepoot op de 1e ............

Hopenlijk valt de Carnibest ook in goede aarde !!!
Door Truus
Karin & Pyrs schreef: Sterkte en beterschap ermee, ik hoop dat ze snel op zullen knappen.
Op die 2e foto, ziet ie er tenminste heel wat beter uit dan die zielepoot op de 1e ............

Hopenlijk valt de Carnibest ook in goede aarde !!!
Dank je Karin ;), vandaag gaat het met de woeffies een stuk beter!
En de carnibest vonden ze heerlijk. Ik zei al...het ziet er ook veel lekkerder uit dan energique.
Grote kans dat ik over ga op Carnibest ;)
Door Francisca
Truus schreef: Pffff.. Mila heeft wat Carnibest op. Ik had van Ine wat om uit te proberen en ze vinden het heeeeeeerlijk!
Het ziet er stukken beter uit dan de Energique.
Endelijk heeft mijn meisje weer wat gegeten.

Vind ik ook. Enegique is erg fijn gemalen. Mika krijgt nu Bandit en ik heb ook CB om te proberen. Wel heb ik alle mix soorten; kip, lam en vlees. Mika verteerd de Bandit en CB veel beter en omdat we allang blij zijn dat het zo goed gaat houden we het maar zo. ;)
:-* voor Timo en :-* voor Mila.
Door Helen
Truus schreef:
Dank je Karin ;), vandaag gaat het met de woeffies een stuk beter!
En de carnibest vonden ze heerlijk. Ik zei al...het ziet er ook veel lekkerder uit dan energique.
Grote kans dat ik over ga op Carnibest ;)
Ik vond allebei even goed. Energique alleen stukken handiger ivm de 100g schijven. Ik heb beide merken gevoerd voor de variatie. Ik snap nooit waarom mensen perse een merk willen voeren. Ook bibi heb ik een poosje gegeven.

groetjes Helen
Door Truus
Sunshine schreef:
Vind ik ook. Enegique is erg fijn gemalen. Mika krijgt nu Bandit en ik heb ook CB om te proberen. Wel heb ik alle mix soorten; kip, lam en vlees. Mika verteerd de Bandit en CB veel beter en omdat we allang blij zijn dat het zo goed gaat houden we het maar zo. ;)
:-* voor Timo en :-* voor Mila.
Lief van je, ik zal het overbrengen aan Timo en Mila en het helpt echt ;)
Ik heb ook alle smaken om uit te proberen. Het was nu Lams/rijst en ben benieuwd naar de andere.
Energique is net geperste karton vergeleken bij dit.
Het ruikt ook goed ;)
Laatst gewijzigd door Truus op zo 15 aug 2004, 20:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Truus
Helen schreef:

Ik vond allebei even goed. Energique alleen stukken handiger ivm de 100g schijven. Ik heb beide merken gevoerd voor de variatie. Ik snap nooit waarom mensen perse een merk willen voeren. Ook bibi heb ik een poosje gegeven.

groetjes Helen
Hier geven de hondjes zelf al aan dat ze iets anders willen. Ik heb nog veel enerque en ga ook maar eens afwisselen, lijkt me beter! ;)
Door Helen
Truus schreef:
Hier geven de hondjes zelf al aan dat ze iets anders willen. Ik heb nog veel enerque en ga ook maar eens afwisselen, lijkt me beter! ;)
Dat is nou ook mijn mening ;)

Let wel op dat carnibest vetter is dan energique en dat je er ietsje minder van moet geven anders is Timo zo weer een onsje zwaarder!!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door