koekje schreef: hoe verloopt de genezing van zn abces? geen koorts?De genezing loopt, tot nu toe, goed...Hij ziet er duidelijk opgelucht uit, komt me uitgebreid 'bedanken' (voor de liefdevolle verzorging de afgelopen dagen (lekkere hapjes, reiki, knuffeltjes en begrip
hier verkleurt het neusleertje ook de hele dag door, maar dat lijkt meer onder invloed van temperatuurwisselingen en opwinding te staan.
wat voor dingen heeft hij mogelijk onder de leden? iets niezerigs ofzo? je zou hem natuurlijk eens helemaal door kunnen lichten, maar ik zou hem eerst even rustig zn abces laten genezen.
aten die van jou nou br*k? hier zijn ze op vers veel stabieler van conditie en weerstand geworden.
het is op zich ook wel weer de tijd voor allerhande virusjes enzo.

Mogelijk onder de leden; iets van een foutje in de besturing (in zn gehele systeem)

Hij heeft FORL, dus dat geeft al iets weer....en lijkt sowieso geregeld een wat mindere periode te hebben (wat slomer, wat kieskeuriger qua eten, wat hangerig....zoiets

en ja, ze eten (nog) br*kjes....voornamelijk. Omdat ze structurele weigeraars zijn

Smeagie is wel van t alleswillenproberen, dus wat Yuki krijgt, mag hij ook proeven....en sommige dingen gaan er dan wel in (stukkie konijnenvlees, tartaar, kippie, kippenhartje, etc, maar geen bot....kippennekjes?? neuh....eendagskuiken?? wat moet je daar nou mee??

Maar ik geloof meteen dat ze er van zouden opknappen natuurlijk...er loopt een heel duidelijk voorbeeld daarvan door mijn huis

Ik zal mij er iets meer in vast moeten bijten, denk ik 8)