Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Lefki&Amy
koekje schreef: hoe verloopt de genezing van zn abces? geen koorts?
hier verkleurt het neusleertje ook de hele dag door, maar dat lijkt meer onder invloed van temperatuurwisselingen en opwinding te staan.
wat voor dingen heeft hij mogelijk onder de leden? iets niezerigs ofzo? je zou hem natuurlijk eens helemaal door kunnen lichten, maar ik zou hem eerst even rustig zn abces laten genezen.

aten die van jou nou br*k? hier zijn ze op vers veel stabieler van conditie en weerstand geworden.
het is op zich ook wel weer de tijd voor allerhande virusjes enzo.
De genezing loopt, tot nu toe, goed...Hij ziet er duidelijk opgelucht uit, komt me uitgebreid 'bedanken' (voor de liefdevolle verzorging de afgelopen dagen (lekkere hapjes, reiki, knuffeltjes en begrip  ;)  ???) en is weer lekker tierig...hoewel hij nog wel bijna de hele tijd binnen blijft (zal ook wel te maken hebben met de vijand die hij buiten blijkbaar heeft  :-X)

Mogelijk onder de leden; iets van een foutje in de besturing (in zn gehele systeem) ::)
Hij heeft FORL, dus dat geeft al iets weer....en lijkt sowieso geregeld een wat mindere periode te hebben (wat slomer, wat kieskeuriger qua eten, wat hangerig....zoiets  :-\ )

en ja, ze eten (nog) br*kjes....voornamelijk. Omdat ze structurele weigeraars zijn :-X
Smeagie is wel van t alleswillenproberen, dus wat Yuki krijgt, mag hij ook proeven....en sommige dingen gaan er dan wel in (stukkie konijnenvlees, tartaar, kippie, kippenhartje, etc, maar geen bot....kippennekjes?? neuh....eendagskuiken?? wat moet je daar nou mee??  :-[) Heb CB geprobeerd, Bandit, Carnivoer, maar alles geen succes...
Maar ik geloof meteen dat ze er van zouden opknappen natuurlijk...er loopt een heel duidelijk voorbeeld daarvan door mijn huis  ;)
Ik zal mij er iets meer in vast moeten bijten, denk ik  8)
Door Lefki&Amy
Mevroi Kruim schreef: Het lijkt mij eerlijk gezegd functioneler als Smeagie zich erin vastbijt  ::)
;D...ja, mij ook, maar als hij niet wil, dan ik maar  8)
of misschien moet ik Smeagie erin vastbijten?  ::)
Door Lefki&Amy
hmm, ik voel een streng in zijn oksel van zijn linkervoorpoot......what can that be???  :-X  :-X
Morgen nog maar eens voelen... :-\
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door