Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Nadia
Whaaa spannend.. Ik wist dit nog helemaal niet.. TEGEK!!

Ikwilikwilikwil!!!!

Is het boek van Ian Billinghurst Grow your pup with bones/give your dog a bone aan te raden?
Door Lizzy
Nadia schreef: Whaaa spannend.. Ik wist dit nog helemaal niet.. TEGEK!!

Ikwilikwilikwil!!!!

Is het boek van Ian Billinghurst Grow your pup with bones/give your dog a bone aan te raden?
Ja, ik vind van wel. Ian B schrijft niet echt prettig maar hij verteld veel zinnige dingen. Zeker als je een pup hebt of wilt gaan fokken vind ik het een goed boek met veel goede info.
Door Borke
Ik denk dat je wel tot na de feestdagen kan rekenen, want voor de kerstboom lukte het al niet meer.
Beter langer wachten en dan iets beters 8)
Door Lizzy
De titel van het boek weet ik nog niet.... De werktitel is in ieder geval "RAUW!". Mijn vriendin heeft alle Nederlandse taalfouten eruit gehaald en wat aanbevelingen gedaan her en der. Dat moet ik doornemen. Dan wordt het nog gelezen en beoordeeld op "heeft de beginner er wat aan?" en "heeft de gevorderde er wat aan?" en in de tussentijd hoop ik een uitgever te vinden!
Door Charlie Angel
Lizzy schreef: De titel van het boek weet ik nog niet.... De werktitel is in ieder geval "RAUW!". Mijn vriendin heeft alle Nederlandse taalfouten eruit gehaald en wat aanbevelingen gedaan her en der. Dat moet ik doornemen. Dan wordt het nog gelezen en beoordeeld op "heeft de beginner er wat aan?" en "heeft de gevorderde er wat aan?" en in de tussentijd hoop ik een uitgever te vinden!
wat spannend zeg, je bent nu al een heel eind zo. :D
We wachten vol geduld af. :-*
Door Nadia
Lizzy schreef: De titel van het boek weet ik nog niet.... De werktitel is in ieder geval "RAUW!". Mijn vriendin heeft alle Nederlandse taalfouten eruit gehaald en wat aanbevelingen gedaan her en der. Dat moet ik doornemen. Dan wordt het nog gelezen en beoordeeld op "heeft de beginner er wat aan?" en "heeft de gevorderde er wat aan?" en in de tussentijd hoop ik een uitgever te vinden!
Ik ben beginner! Voel me geroepen om het boek voor je te lezen!! En te beoordelen!! ::)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door