En als Boomer een nestje krijgt is het einde zomer 2010 dus je hebt nog tijd zat

Moderator: Lizzy
Nadia schreef: Whaaa spannend.. Ik wist dit nog helemaal niet.. TEGEK!!Ja, ik vind van wel. Ian B schrijft niet echt prettig maar hij verteld veel zinnige dingen. Zeker als je een pup hebt of wilt gaan fokken vind ik het een goed boek met veel goede info.
Ikwilikwilikwil!!!!
Is het boek van Ian Billinghurst Grow your pup with bones/give your dog a bone aan te raden?
Lizzy schreef: De titel van het boek weet ik nog niet.... De werktitel is in ieder geval "RAUW!". Mijn vriendin heeft alle Nederlandse taalfouten eruit gehaald en wat aanbevelingen gedaan her en der. Dat moet ik doornemen. Dan wordt het nog gelezen en beoordeeld op "heeft de beginner er wat aan?" en "heeft de gevorderde er wat aan?" en in de tussentijd hoop ik een uitgever te vinden!wat spannend zeg, je bent nu al een heel eind zo.
Lizzy schreef: De titel van het boek weet ik nog niet.... De werktitel is in ieder geval "RAUW!". Mijn vriendin heeft alle Nederlandse taalfouten eruit gehaald en wat aanbevelingen gedaan her en der. Dat moet ik doornemen. Dan wordt het nog gelezen en beoordeeld op "heeft de beginner er wat aan?" en "heeft de gevorderde er wat aan?" en in de tussentijd hoop ik een uitgever te vinden!Ik ben beginner! Voel me geroepen om het boek voor je te lezen!! En te beoordelen!!