Goed zo, flink laten vreten die kleine meid.
Ik sta er ben ik bang, toch anders in. Maar goed, ik ben ook zo'n truffel die Lo dus zelfs met de hand heeft gevoerd

Als ze maar at, hoe kon me niet schelen, ze moest aankomen en ze moest en zou blijven eten. En dan maar meerdere keren per dag dan maar. Dus vijf portietjes en moest het vaker dan vaker
Je blijft het overigens maar over vakantie hebben... Ik zou zeggen: geen vakantie = rauw en in jouw geval op vakantie: br*k.
Lo is wezen logeren bij mijn moeder, voor 2 weken, die overigens na die 2 weken dus half overspannen was omdat Lo geen rauw vrat. Ik had ook een zak br*k meegegeven want tja ik ken mijn pappenheimer 8) Ze zou mijn moeder gaan bespelen en jawel hoor

en mijn moeder is daar zo helemaal niet tegen opgewassen...
Mijn moeder heeft zich arm gekocht aan allerlei vleesjes, maar aangezien Lo zelfs geen kuikens vrat

is mijn moeder uiteindelijk van ellende met hevig schuldgevoel br*k gaan voeren. Ik had haar allang al gezegd: mam, gewoon doen, ook al is het een doodzonde, maar het moet ook weer geen stress voor jou worden, dat rauw voeren. En ik heb liever dat ze br*k vreet bij jou thuis dan helemaal niets.
Enfin, ik weet niet of Lo nog welkom is bij mijn moeder

maar ik vond het geen probleem hoor, 2 weken br*k.
Hier thuis kreeg ze gewoon weer vlees. En kuiken. En ze vrat alles gewoon alsof er niets was gebeurd in die 2 weken.