Moderator: Lizzy
Bennie schreef: TS is topic starter, de persoon die het topic aangemaakt heeft. Trollen is je voor doen als iemand anders, met als doel zieken, klieren, verwarring scheppen, chaos creeeren etc.kijk en nu gaat er bij deze dwaze (blonde
setterlover schreef:Waar ik het niet mee eens ben is dat alle brok voeders fout zijn, zoals hier gesuggereerd wordt.Er wordt hier gesuggereerd dat brokken geen goede voeding zijn voor honden. Als jij dat in het persoonlijke wilt trekken, dan is dat eigen keuze.
Angelique schreef:Dat bedoelde ik. Ik had eigenlijk verwacht dat barfers kritischer zouden zijn wat de kwaliteit van het vlees betreft. Als je natuurlijk wil voeren geef je geen kilo knallers, maar iets van biologische oorsprong. Beter voor het dieren welzijn en beter voor de hond.
Maar het ging mij er even om dat deze opmerking wel enigzins een kant raakte. Een grote groep mensen piept als er een hond een schop onder zijn kont krijgt maar rennen wel en masse naar de supermarkt als daar de plofkipjes voor weinig in de aanbieding zijn.
setterlover schreef: Dat bedoelde ik. Ik had eigenlijk verwacht dat barfers kritischer zouden zijn wat de kwaliteit van het vlees betreft. Als je natuurlijk wil voeren geef je geen kilo knallers, maar iets van biologische oorsprong. Beter voor het dieren welzijn en beter voor de hond.Das leuk, voor zover er vlees inzit, en waar bestaat de rest van de brok dan uit???
@ Lizzy, niet om de brokken te promoten, maar de brokken die mijn hond krijgt worden gemaakt van scharrelvlees.
setterlover schreef: Als je dat wil weten, dan kun je dat zelf opzoeken. Dit is immers geen brokken forum!Heel goed begrepen.![]()
Jol schreef: Setterlover: sommige mensen hebben niet de financiele mogelijkheden om zelf biologisch te eten, laat staan hun hond(en) biologisch te voeren. Als je 3 kilo of meer aan je honden per dag aan vlees voerd kost je dat gewoon super veel geld, en dat heeft niet iedereen.Optie is om minder honden te nemen, is ook beter voor het millieu.
setterlover schreef: Dat bedoelde ik. Ik had eigenlijk verwacht dat barfers kritischer zouden zijn wat de kwaliteit van het vlees betreft. Als je natuurlijk wil voeren geef je geen kilo knallers, maar iets van biologische oorsprong. Beter voor het dieren welzijn en beter voor de hond.Het is en blijft natuurlijk doodgekookte meuk..oftewel vreselijke bagger,toch?
@ Lizzy, niet om de brokken te promoten, maar de brokken die mijn hond krijgt worden gemaakt van scharrelvlees.