donderdag boerde ze haar hele kuiken net na het eten op, maar ik dacht dat dat kwam omdat ze te snel had gegeten en net na het eten te druk deed. de rest van de dag leek ze wel normale eetlust te hebben, het avondeten ging er wat minder goed in (was een groot stuk eendenkarkas). vrijdagochtend liet ze haar halve kuiken liggen, maar die was ook nog niet helemaal goed ontdooid. ik had wel weer braaksel gevonden, maar had nog geen alarmbellen in mn hoofd. toen ze meer ging overgeven en uiteindelijk ook water, vond ik het eng worden.
inmiddels is ze weer wat vrolijker en is het bordje waar het kuipje op lag op wat kruimels leeg. ik ga zo wel wat stinkende kuipjes halen. ze eet nog wel erg traag, normaal schranst ze zo'n kuipje in 1x naar binnen en nu heeft ze er uren over gedaan. ik denk dat ik komend weekend half kuipjes/ half barf (geen bot en ik denk ook geen orgaan) geef. alleen kuipjes komt sien snel de neus uit, barfen vindt ze erg lekker en leuk normaal.
ze heeft inmiddels ook aan haar halve kippenvleugel van gisteravond zitten knagen. haar vacht staat nog wel een beetje omhoog en in de ooghoekjes zie ik nog een randje knipvlies, maar ze voelt zich zelf al minder ziek. ik denk dat ik geen okugest ga halen, dat lijkt nu ook niet meer zo nodig.
we zijn er dus nog niet helemaal, maar gelukkig wel op de goede weg