Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door chooky
Wat fijn dat het allemaal goed gegaan is Ine!
Een hele dikke knuffel voor jullie allemaal en ik duim mee voor een spoedig herstel. dat Joop maar snel weer mag lopen als een jonge hondengod!!!
;) :D :-*
Door Lizzy
Ine schreef: We zijn thuis, Joop ligt nog in de auto, die slaapt nog, mijn man zit er op een tuinstoel bij! ;)
De operatie is geslaagd. De kniebanden waren finaal afgescheurd, de meniscus dubbelgeklapt.
Er is niet vast te stellen, of dit al langer het euvel was, dus ik kan niets ondernemen richting Dorit.
Misschien maar goed ook, want dat geeft alleen maar meer stress. Hij is nu geopereerd en we gaan ons nu inzetten voor een goed herstel.
Eerst maar wakker worden en binnen krijgen! ;)
Fijn dat hij weer thuis is Ine! En nu gaan we onwijs duimen dat hij snel en goed hersteld!!! Succes hoor!
Groetjes, Lizzy
Door ine
Ja Ivonne, zo ongeveer ziet Joop er ook uit! ;)
Toen de da's Joop naar de auto brachten, konden ze hem nauwelijks in bedwang houden. Ze legden hem in de auto, hij keek me aan en ging liggen.
Nu ligt hij nog steeds in de auto, even dachten we, dat hij zover was om er uit te komen, maar hij ging weer liggen.
Drinken wil hij ook nog niets.
We hebben geduld en Doris zit nog steeds naast de auto om op hem te letten! 8) ;)
Door Truus
Fijn dat het achter de rug is Ine, die Joop is toch wel een keiharde geweest voor zichzelf. En maar meelopen met de barfwandeling, tsjeetje!
We gaan hier duimen voor een voorspoedig herstel hoor.
Knuffel voor Joop...als hij straks wakker is.
Door Ivonne
Ine schreef: Ja Ivonne, zo ongeveer ziet Joop er ook uit! ;)
Toen de da's Joop naar de auto brachten, konden ze hem nauwelijks in bedwang houden. Ze legden hem in de auto, hij keek me aan en ging liggen.
Nu ligt hij nog steeds in de auto, even dachten we, dat hij zover was om er uit te komen, maar hij ging weer liggen.
Drinken wil hij ook nog niets.
We hebben geduld en Doris zit nog steeds naast de auto om op hem te letten! 8) ;)
ooowww, ik heb het wel met hem te doen hoor :-\. Wij hebben Bas toen wel uit de auto "getild"; hou dan een baddoek in de aanslag om onder zijn buik door te doen en dan hijs je hem zo naar een lekkere koele plek waar hij de komende paar uur kan liggen. Eten en drinken komt vanzelf weer.

Heb je iets van Recovetsem in huis? Dan zeker gebruiken. En wat ik je ook nog dringend wil aanraden is zodra hij van de medicatie af is te starten met een glucosaminepreparaat.... dit kan arthrosevorming wat afremmen. Op het moment dat er geopereerd wordt in een gewricht is arthrosevorming onontkoombaar. Helaas hebben we dat bij Bas niet gedaan (wist het niet) en bij hem is de boel aardig aan het verstijven.

Ben heel benieuwd hoe het gaat!
Door Eidos
Ah de arme ziel .. te beroerd om zelfs met dit weer uit de auto te komen .. Ine geef Joop een hele dikke knuffel van me !! Dat hij maar heel snel weer de oude mag worden :-*
Door ine
Joop hebben we eindelijk binnen. Hij ging zitten, daarna hebben we hem uit de auto getild, handdoek eronderdoor en naar huis geholpen. Hij ligt nu in de koele gang te slapen!
Dank jullie allemaal voor de goede wensen, knuffels en het duimen.
Joop heeft alleen metacam meegekregen, ik zal eens kijken, wat ik hem het beste kan geven tegen artrosevorming.
Welk merk, welke hoeveelheid etc.. Recovetsem zal ik ook achteraangaan!
Dank je wel voor het meedenken. :-*
Door Ivonne
Ine schreef: Joop hebben we eindelijk binnen. Hij ging zitten, daarna hebben we hem uit de auto getild, handdoek eronderdoor en naar huis geholpen. Hij ligt nu in de koele gang te slapen!
Dank jullie allemaal voor de goede wensen, knuffels en het duimen.
Joop heeft alleen metacam meegekregen, ik zal eens kijken, wat ik hem het beste kan geven tegen artrosevorming.
Welk merk, welke hoeveelheid etc.. Recovetsem zal ik ook achteraangaan!
Dank je wel voor het meedenken. :-*
Kijk... da's beter lekker in de koele gang. Laat hem maar gewoon lekker met rust en ga af en toe even kijken, hij zal wel aan gaan geven als hij wat wil.

Ging het een beetje met die baddoek?

Vwb de glucosamineachtigespullen; die heb je dus werkelijk in alle prijscategorien ??? ik zelf heb een lijstje gemaakt en ben begonnen met de voordeligste.
Door ine
Met de handdoek ging prima ;)
Ik ga me morgen wel even verdiepen in de verschillende soorten glucosamine. Heb ze hier ooit gehad, dat waren grote tabletten, was voor 1 mnd rond de 35 euro. Ik ga eens verder kijken.
Door Angelique
Hey Ine,

Lees dit nu voor het eerst :-\
Wat een gedoe allemaal. Gelukkig is de operatie nu achter de rug en kan het herstel beginnen.

Heel veel sterkte voor jullie en Jopie. Deel maar wat uit namens ons. (koek/snoep/knuffels, dat wat die graag heeft)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door