Een hele dikke knuffel voor jullie allemaal en ik duim mee voor een spoedig herstel. dat Joop maar snel weer mag lopen als een jonge hondengod!!!

Moderator: Lizzy
Ine schreef: We zijn thuis, Joop ligt nog in de auto, die slaapt nog, mijn man zit er op een tuinstoel bij!Fijn dat hij weer thuis is Ine! En nu gaan we onwijs duimen dat hij snel en goed hersteld!!! Succes hoor!
De operatie is geslaagd. De kniebanden waren finaal afgescheurd, de meniscus dubbelgeklapt.
Er is niet vast te stellen, of dit al langer het euvel was, dus ik kan niets ondernemen richting Dorit.
Misschien maar goed ook, want dat geeft alleen maar meer stress. Hij is nu geopereerd en we gaan ons nu inzetten voor een goed herstel.
Eerst maar wakker worden en binnen krijgen!![]()
Ine schreef: Ja Ivonne, zo ongeveer ziet Joop er ook uit!ooowww, ik heb het wel met hem te doen hoor
Toen de da's Joop naar de auto brachten, konden ze hem nauwelijks in bedwang houden. Ze legden hem in de auto, hij keek me aan en ging liggen.
Nu ligt hij nog steeds in de auto, even dachten we, dat hij zover was om er uit te komen, maar hij ging weer liggen.
Drinken wil hij ook nog niets.
We hebben geduld en Doris zit nog steeds naast de auto om op hem te letten! 8)![]()
Ine schreef: Joop hebben we eindelijk binnen. Hij ging zitten, daarna hebben we hem uit de auto getild, handdoek eronderdoor en naar huis geholpen. Hij ligt nu in de koele gang te slapen!Kijk... da's beter lekker in de koele gang. Laat hem maar gewoon lekker met rust en ga af en toe even kijken, hij zal wel aan gaan geven als hij wat wil.
Dank jullie allemaal voor de goede wensen, knuffels en het duimen.
Joop heeft alleen metacam meegekregen, ik zal eens kijken, wat ik hem het beste kan geven tegen artrosevorming.
Welk merk, welke hoeveelheid etc.. Recovetsem zal ik ook achteraangaan!
Dank je wel voor het meedenken.![]()