Moderators: koekje, pearlsofpassion
Borke schreef: Het herstel zet absoluut door, het gaat heel langzaam, maar iedere dag gaat het beter.Zou niet weten waarom niet....
De fitness oefeningen die we met haar hebben gedaan (met een speeltje lokken om op en af krukje en tafeltje te springen) werpen hun vruchten af.
Haar coördinatie gaat beter en nu ze weet dat ze geaaid wordt als ze hoog zit, springt ze steeds ergens op als we bij haar komen.
Gisteravond is ze de hele avond in de woonkamer geweest en heeft ze tussen ons in of op schoot gelegen op de bank.
Ze is wel extra op haar hoede voor Sofi, maar ze vlucht niet en dat is het belangrijkste.
Haar eetlust is dusdanig goed dat we geen Diazepan meer geven om de eetlust op te wekken.
Morgen willen we haar weer de hele dag en avond in de woonkamer halen en als dat goed gaat i.v.m. de open trap, dan laten we haar weer gewoon in de woonkamer waar Haley ook is.
Die Mariadistel in de vorm van thee over haar eten gieten dat vind ik meer iets voor een hond, daar werkt dat wel, lijkt me bij katten geen goed idee. Hetzelfde geldt voor het middel wat Yuki noemt, daar zit 35% alcohol in...
Ik vertrouw er maar op dat het zo ook goed zal gaan.
Je kunt overigens nog wel aan Lola merken dat haar coördinatie niet 100% is, wat waarschijnlijk verergert wordt door het feit dat haar fijne motoriek nooit zo geweldig is geweest, net als bij haar moeder het geval was.