Vanmorgen stipt om 8.30 gebeld en ik kon haar direct komen halen. De da had de baarmoeder voor mij bewaard en ze leek wel zwanger zo groot was hij.
Tot mijn stomme verbazing kwam ze aanrennen en hoorde ik dat ze daarvoor al met de vrouw van de da mee was wezen wandelen langs de dijk

De da vond het niet gewoon hoe ze er onder was, er is dus aan de hond niet te zien dat ze geopereerd is (de jaap daar gelaten dan) hij vroeg nog ongelovig...is die echt 10 , toen ik vertelde uit welk nest ze kwam had hij even een handvat in de tijd

Hij was er van onder de indruk dat een hond op deze leeftijd die zo'n fikse baarmoeder ontsteking had in zo'n goede conditie is, dat ze ook gewoon bij komt uit de narcose en verder gaat of er weinig mis is en er ook totaal niet uit ziet als een zieke hond of zich zo gedraagd.
Waarschijnlijk is het toch al begonnen toen ik haar bloed heb laten testen en waar niets uitkwam, het gedrag van zich niet schoonmaken met de loopsheid bijvoorbeeld wat ik echt raar vond en mij een vermoeden gaf dat er in de bovenkamer iets ging missen, kan volgens de da ook zijn geweest om dat het natuurlijk geen fris bloed was wat eruit kwam, dat ze het daarom niet wilde schoonmaken. Ze is echt erg mager (vandaar de wormenkuur ook al een tijdje geleden) nu zou ze dus ook weer aan moeten komen.
Mede door het uitmuntende bloedbeeld heeft het zo nog verder kunnen doorwoekeren, eerlijk gezegd begon ik gisteren te vrezen dat ze mischien kanker had omdat ze zo aan het vermageren bleef en raar deed (mischien uitgezaaid naar de hersens dacht ik)
Ze loopt hier gewoon in de groep, zit nu naar de voerbak te staren alsof ze dat bakje wil dwingen zich te vullen en op de grond wil springen

ik ga haar een hapje aanbieden in de hoop dat ze niet gaat spugen.
Maar het is niet te geloven dat ze hier loopt alsof alleen een nachtje uit logeren is geweest .