Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door lekker kort
jeemig Syl ik lees het nu pas, neem je zelf niets kwalijk lieve schat, en hou je taai dat doet die ouwe bes van je ook, beterschap met het meiske en we horen morgen het vervolg.

:-* fritz.
Door sylvia
Bedankt allemaal, jullie willen niet weten wat een snert avond ik heb gehad, ik heb zitten roffelen en tien keer gekeken of de telefoon het nog wel deed ::)
gelukkig is hij niet vergeten te bellen want ik had geen oog dicht gedaan :-X
Laatst gewijzigd door sylvia op wo 28 jul 2004, 00:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Sonja
sylvia schreef: Bedankt allemaal, jullie willen niet weten wat een snert avond ik heb gehad, ik heb zitten roffelen en tien keer gekeken of de telefoon het nog wel deed ::)
gelukkig is hij niet vergeten te bellen want ik had geen oog dicht gedaan :-X
Ik kan me er wel een voorstelling bij maken, ja. Ik zou precies hetzelfde hebben gedaan.
Laatst gewijzigd door Sonja op wo 28 jul 2004, 00:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Angelique
Gelukkig is het goed afgelopen.
Heb je morgen iets om in de watten te leggen.
Slaap zo maar lekker en geef Bun morgen maar een dikke knuffel van ons allemaal (ben je even bezig LOL)
Door sylvia
Angelique schreef: Gelukkig is het goed afgelopen.
Heb je morgen iets om in de watten te leggen.
Slaap zo maar lekker en geef Bun morgen maar een dikke knuffel van ons allemaal (ben je even bezig LOL)
ja en dat bij Bunny die daar al helemaal niet van houd :o ;D
Laatst gewijzigd door sylvia op wo 28 jul 2004, 00:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Door sylvia
Vanmorgen stipt om 8.30 gebeld en ik kon haar direct komen halen. De da had de baarmoeder voor mij bewaard en ze leek wel zwanger zo groot was hij.
Tot mijn stomme verbazing kwam ze aanrennen en hoorde ik dat ze daarvoor al met de vrouw van de da mee was wezen wandelen langs de dijk :o
De da vond het niet gewoon hoe ze er onder was, er is dus aan de hond niet te zien dat ze geopereerd is (de jaap daar gelaten dan) hij vroeg nog ongelovig...is die echt 10 , toen ik vertelde uit welk nest ze kwam had hij even een handvat in de tijd ;D Hij was er van onder de indruk dat een hond op deze leeftijd die zo'n fikse baarmoeder ontsteking had in zo'n goede conditie is, dat ze ook gewoon bij komt uit de narcose en verder gaat of er weinig mis is en er ook totaal niet uit ziet als een zieke hond of zich zo gedraagd.
Waarschijnlijk is het toch al begonnen toen ik haar bloed heb laten testen en waar niets uitkwam, het gedrag van zich niet schoonmaken met de loopsheid bijvoorbeeld wat ik echt raar vond en mij een vermoeden gaf dat er in de bovenkamer iets ging missen, kan volgens de da ook zijn geweest om dat het natuurlijk geen fris bloed was wat eruit kwam, dat ze het daarom niet wilde schoonmaken. Ze is echt erg mager (vandaar de wormenkuur ook al een tijdje geleden) nu zou ze dus ook weer aan moeten komen.
Mede door het uitmuntende bloedbeeld heeft het zo nog verder kunnen doorwoekeren, eerlijk gezegd begon ik gisteren te vrezen dat ze mischien kanker had omdat ze zo aan het vermageren bleef en raar deed (mischien uitgezaaid naar de hersens dacht ik)
Ze loopt hier gewoon in de groep, zit nu naar de voerbak te staren alsof ze dat bakje wil dwingen zich te vullen en op de grond wil springen ;D ik ga haar een hapje aanbieden in de hoop dat ze niet gaat spugen.
Maar het is niet te geloven dat ze hier loopt alsof alleen een nachtje uit logeren is geweest .
Laatst gewijzigd door sylvia op wo 28 jul 2004, 09:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Door oebaya
Fijn Sylvia, dat het allemaal zo goed is gegaan. Ja en het herstel vermogen van dieren is vaak ongelooflijk. Maar dat is ook zelfbehoud. Een ziek dier kan een roedel niet gebruiken. Daarom zie je ook vaak bij honden die met andere honden samenleven, dat ze een kwaal veel langer verborgen weten te houden.
gr.
Nicolette
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door