We hebben in het begin een echo laten maken om te kijken naar een blaaspunt. Dit had hij niet, het zag er allemaal erg goed uit volgens de dierenarts.
Maar appelazijn dus? Al zei iemand ik zou niet verzuren.. Maar dat doe je toch met appelazijn? Moet ik nu wel of geen appelazijn geven? Of heb ik je gewoon verkeerd begrepen...
En de goede berichten over appelazijn en geen kleine of bloederige plasjes meer. Lijkt me te mooi om waar te zien. Ben gewoon wat sceptisch geworden omdat deze problemen er al een half jaar zijn. Met betere en mindere periode maar over is het nog nooit geweest. Hij is nog zo jong.... Met drie maanden kwam hij bij ons, een maand later begonnen de problemen, en sindsdien is het niet meer overgegaan. Vandaag zijn ze 9 maanden

Het zou zo fijn zijn als het beter zou gaan zo voordat we op vakantie gaan. Er komt iemand in huis, wat heel erg fijn is. Maar toch zou het fijn zijn als hij niet de hele tijd overal plast... de oppas herkent het vast wat minder goed, dus dan gaat de vloer nog verder %^&*.....

Wanneer appelazijn wel goed is.. Hoeveel dan? Dagelijks? Zoja hoeveel keer dan...?