de ontlasting was weer redelijk vanmorgen, dus we hoefde geen billen te wassen

en al was hij vanmorgen lekker tierig en druk zoals altijd, hij is niet in orde... waarom groeit hij niet goed en
waarom laat hij 't derde ooglid zien...
dus eindelijk toch maar naar de DA gegaan. een afspraak gemaakt in Heiloo, vind 't een mooie zaak, was er niet eerder geweest, leuk om ook eens Fido, Edith en natuurlijk de dokter zelf te ontmoeten.
maar ja... verder niet leuk met Borre natuurlijk... ik maak me ernstig zorgen. er is bloed afgenomen, vanalles en nog wat wordt nagekeken, van FelV tot toxoplasmose, en nu is 't wachten op de uitslag.
we waren onder de indruk van de manier waarop er met Bor werd omgegaan, zo'n rustige aanpak en gericht op 't dier om 't niet angstig te maken enz., heb ik nog niet eerder gezien.
ik ben ondertussen echt bang - de felv vaccinatie is niet 100 % veilig, dat wisten we. na Khandro* wilde ik echt geen kleintje meer, maar een jaar later kwam er toch een kitten op ons pad, er goed over nagedacht en overlegt met de dierenarts waar we toen kwamen, en geprobeert alles zo goed en veilig mogelijk te doen, en uiteindelijk dit zwervertje toch in huis genomen.
het zal me toch niet gebeuren dat ik weer een kitten verlies
Bor ligt uitgeteld, die is moe... ik ook trouwens, met de warmte in de auto, even wat extra pijnstillers en dan maar een tukkie doen als 't lukt...
wordt vervolgt...