Whoofer bibbert onophoudelijk. De DA heeft haar rug helemaal onderzocht en heeft naar haar gewaggel gekeken en heeft gekeken naar hoe ze zich went en draait en onze DA zegt dat het niet haar rug is waar ze last van heeft. Volgens hem is het zeer goed mogelijk dat Whoofer helemaal verkeerd reageert op de prednison en zij daar zo van bibbert en zich rot voelt. Aangezien zij ook al zo vreselijk slecht reageerde op dat Primperid, lijkt het wel alsof ze gewoon niet tegen medicijnen kan. En zeker niet tegen prednison.
OK, aangezien Dr Mandigers op vakantie is, Whoofer nog steeds ontzettend kotst ondanks de prednison hebben we (onze DA en Leo en ik) besloten met de prednison te stoppen. Ze was slecht zonder prednison, ze is nog slechter met dus het is zinloos om haar vol te douwen met die zooi terwijl ze er erg slecht op lijkt te reageren. We hebben gepraat over de immural enzo, maar omdat haar lever het toch al zo zwaar heeft, maar onze DA vindt dat een buitengewoon slecht idee. Hij vindt dat ze eerst maar even van alle troep af moet en dat ze weer moet gaan eten. Want, dat immural is een mokerslag voor onze hond. Wij zijn het daar mee eens. Hij wil dat we het nu eerst zonder troep gaan proberen en met homeopathische middelen en een speciale vezelkorrel die Atjo Westerhuis ook altijd voorschrijft, zo zei hij. Hij heeft een pot voor ons besteld en die is morgen binnen. Hij vertelde ook dat Atjo honden juist niet op een hypo-dieet wil hebben omdat dat vaak niet helpt en omdat daar de darmflora alleen maar slappies van wordt. Ik vond het wel heel fijn om te horen dat onze DA zich hier allemaal in verdiept had. Hij vertelde ons ook dat hij 1 van zijn patienten heeft doorgestuurd naar Atjo en die hond doet het perfect nu, zonder prednison of andere zooi.
Thuisgekomen heeft Whoofer een heel klein beetje gegeten. Ik hoop dat dat bibberen stopt.... en dat ze weer een beetje gaat eten.... Woensdag hebben we weer contact met onze DA. We gaan het weer stap voor stap bekijken....
Bedankt voor het meeleven en de kaarsjes die voor onze Whoofer gebrand worden