ik denk.. en ik hoop zo ontzettend dat beau er iig een stuk beter van wordt!
dat kan eigenlijk niet eens anders..
al zou die spanning maar uit die spieren gaan.. dat moet al enorm opluchten stel ik me zo voor!!!
veel sterkte voor jullie..

Moderator: Lizzy
Bernie schreef: Gadver Natasja, wat vind ik dit vervelend voor jullie, die onzekerheid.Ik wacht even morgen en (als het nog enigszins gaat) overmorgen af en wil dan inderdaad Erwin even bellen. Ik vind het zo zielig om dit aan te zien
Ik hoop dat dit die tijdelijke verslechtering is waar Erwin het over had en dat hij zich gauw beter gaat voelen.
Misschien Erwin bellen hoe of wat?
Een hele dike knuffel voor Beau en voor jullie.![]()
*Natasja* schreef: Ik wacht even morgen en (als het nog enigszins gaat) overmorgen af en wil dan inderdaad Erwin even bellen. Ik vind het zo zielig om dit aan te zienwat vreselijk moeilijk om je mannetje zo te zien, dan breekt toch je hartHij krijgt nu natuurlijk ook al 2 weken geen pijnstillers meer in verband met de behandeling, in het begin leek het wel mee te vallen met de pijn, maar zoals hij nu is, gaat me echt aan mijn hart
![]()
![]()
*Natasja* schreef: Ik wacht even morgen en (als het nog enigszins gaat) overmorgen af en wil dan inderdaad Erwin even bellen. Ik vind het zo zielig om dit aan te zienOch .....moeilijk om te zien dat het zo slecht met hem isHij krijgt nu natuurlijk ook al 2 weken geen pijnstillers meer in verband met de behandeling, in het begin leek het wel mee te vallen met de pijn, maar zoals hij nu is, gaat me echt aan mijn hart
![]()
![]()
*Natasja* schreef: Ik wacht even morgen en (als het nog enigszins gaat) overmorgen af en wil dan inderdaad Erwin even bellen. Ik vind het zo zielig om dit aan te zienHij krijgt nu natuurlijk ook al 2 weken geen pijnstillers meer in verband met de behandeling, in het begin leek het wel mee te vallen met de pijn, maar zoals hij nu is, gaat me echt aan mijn hart
![]()
![]()
*Natasja* schreef: Ik wacht even morgen en (als het nog enigszins gaat) overmorgen af en wil dan inderdaad Erwin even bellen. Ik vind het zo zielig om dit aan te zienPfff, ik krijg er plaatsvervangend al een steen van in m'n maag :'(. Sterkte Natasja, met de lieve man.Hij krijgt nu natuurlijk ook al 2 weken geen pijnstillers meer in verband met de behandeling, in het begin leek het wel mee te vallen met de pijn, maar zoals hij nu is, gaat me echt aan mijn hart
![]()
![]()
Fido schreef: Morgen heeft Erwin even contact met je.Dat is fijn, Edith (ik had anders zelf wel even gebeld hoor)
Hele dikke knuffel voor Beau en voor jullie :bigarmhug: