Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door spreeuwtje
ik lees wel.. maar reageer niet altijd..
ik denk.. en ik hoop zo ontzettend dat beau er iig een stuk beter van wordt!
dat kan eigenlijk niet eens anders..
al zou die spanning maar uit die spieren gaan.. dat moet al enorm opluchten stel ik me zo voor!!!
veel sterkte voor jullie..  :-*
Door *Natasja*
De opleving van Beau van gisteren leek maar van korte duur. Ik denk dat het kwam doordat mijn neefje hier logeerde, dan is hij altijd erg blij. Vannacht om half 4 zat hij te piepen beneden, hij bleek zijn kussen ondergepoept te hebben. Gisternacht had hij trouwens in zijn slaap zijn kussen helemaal nat geplast.

Vanochtend liep hij ook weer erg slecht, en de beheerder van de hondendagopvang vertelde me eind van de middag dat hij vanmiddag erg geschrokken was van Beau. De honden waren buiten, en Reinier was het gras aan het maaien. Hij zag opeens Beau heel raar liggen, op zijn buik, met zijn poten heel raar opgetrokken onder zijn lijf. Hij bewoog totaal niet. Op zich is het al heel vreemd dat Beau ligt als ze buiten zijn, dus hij liep er heen en riep hem. Toen kwam hij wel overeind en naar hem toe gelopen. Volgens Reinier leek het op een spierspasme. Daarna deed hij weer normaal. Ik weet nu niet of dit de verslechtering is waar Erwin het over had, maar dat die dus wat later komt, of dat het gewoon slechter gaat nu. Maar weer even afwachten  :-\
Door Charlie Angel
Gadver Natasja, wat vind ik dit vervelend voor jullie, die onzekerheid.
Ik hoop dat dit die tijdelijke verslechtering is waar Erwin het over had en dat hij zich gauw beter gaat voelen.
Misschien Erwin bellen hoe of wat?

Een hele dike knuffel voor Beau en voor jullie. :-*
Door *Natasja*
Bernie schreef: Gadver Natasja, wat vind ik dit vervelend voor jullie, die onzekerheid.
Ik hoop dat dit die tijdelijke verslechtering is waar Erwin het over had en dat hij zich gauw beter gaat voelen.
Misschien Erwin bellen hoe of wat?

Een hele dike knuffel voor Beau en voor jullie. :-*
Ik wacht even morgen en (als het nog enigszins gaat) overmorgen af en wil dan inderdaad Erwin even bellen. Ik vind het zo zielig om dit aan te zien  :'( Hij krijgt nu natuurlijk ook al 2 weken geen pijnstillers meer in verband met de behandeling, in het begin leek het wel mee te vallen met de pijn, maar zoals hij nu is, gaat me echt aan mijn hart  :'( :'(
Door *Dorothea*
*Natasja* schreef: Ik wacht even morgen en (als het nog enigszins gaat) overmorgen af en wil dan inderdaad Erwin even bellen. Ik vind het zo zielig om dit aan te zien  :'( Hij krijgt nu natuurlijk ook al 2 weken geen pijnstillers meer in verband met de behandeling, in het begin leek het wel mee te vallen met de pijn, maar zoals hij nu is, gaat me echt aan mijn hart  :'( :'(
wat vreselijk moeilijk om je mannetje zo te zien, dan breekt toch je hart  :'( :'( :'(
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door pallas
*Natasja* schreef: Ik wacht even morgen en (als het nog enigszins gaat) overmorgen af en wil dan inderdaad Erwin even bellen. Ik vind het zo zielig om dit aan te zien  :'( Hij krijgt nu natuurlijk ook al 2 weken geen pijnstillers meer in verband met de behandeling, in het begin leek het wel mee te vallen met de pijn, maar zoals hij nu is, gaat me echt aan mijn hart  :'( :'(
Och .....moeilijk om te zien dat het zo slecht met hem is :'(

heel veel sterkte en veel dikke knuffies :-*

isebel
Door Charlie Angel

Begrijp je heel goed hoor, niet meer dan normaal dat het je zo aan het hart gaat.
Is ook vreselijk om je mannetje zo met pijn te moeten zien. :'(
Het is ook zo moeilijk dat je er maar niet achterkomt wat er mis is met hem.
Nog een extra knuffel voor jullie. :-*
Door - Judith -
Pfff, ik krijg er plaatsvervangend al een steen van in m'n maag  :'(. Sterkte Natasja, met de lieve man.
Door *Natasja*
Fido schreef: Morgen heeft Erwin even contact met je.

Hele dikke knuffel voor Beau en voor jullie  :bigarmhug:
Dat is fijn, Edith (ik had anders zelf wel even gebeld hoor)  :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door