Ik vind het juist goed, dat er naast de positieve reacties ook negatieve staan ( de serieuze dan), want dat zijn punten waarin misschien nog verbetering kan worden aangebracht.
Zo was het ook toen Cindy zei dat het te fijn gemalen was, daarop is er actie ondernomen en wordt er nu groffer gemalen.
Juist dat Naturis open staat voor sugesties siert hem, dat zullen niet veel fabrikanten doen.
Ik wil nogmaals benadrukken, dat ondaks dat ik verkoopunt ben, hier niet zit om naturis de hemel in te prijzen of om te verkopen.
natuurlijk sta ik voor 200% achter naturis, maar dat is ook door eigen ervaring met mijn eigen honden ( want zo is het begonnen) en ook doordat ik al heel veel honden in positieve zin heb zien veranderen en dat is voor mij zelfs nog belangrijker als de verdienste.
Elke hond is een uniek exemplaar en dat de ene het er super op doet en een ander het niet lust is een feit, maar dat zie je ook bij de andere bekende merken.
wat ik jammer vind is dat een aantal verkoopunten niet bezorgen, maar alleen laten afhalen, ik vind juist dat een stuk service net zo belangrijk is, net zoals potientele klanten het eerst gratis kunnin uitproberen.
Ik las net en stuk terug dat iemand op 22 april een proefpakket had aangevraagt en het in maart nog niets had, dat zijn dus dingen waarvan ik vind dat dat niet mag gebeuren

Ik hoop trouwens dat het probleem met Vuren is opgelost en het vlees ondertussen bevroren wordt aangeleverd.
Ik heb het doorgegeven aan Ruud ( naturis) en die zou er gelijk achteraan gaan.
Ik vind trouwens dat iedereen zelf moet en mag geven wat voor haar/zijn hong het beste is, of dat nu merk x is of merk y, dat is mij om het even, zolamg de hond het er maar heel goed op doet, glimt, vrolijk, speels is, goede ontlasting heeft en zijn gezondheid er alleen maar beter van wordt, dat is het allerbelangrijkste.
En voor en tegenstanders hou je altijd hoor, anders heb je ookgeen discussie meer.
maar ik moet wel even kwijt dat Naturis en vooral de KVv in een rap tempo aan het groeien is in Nederland en België, daar is gen PR voor nodig, want dat werkt met mond op mond reclame ( en een beetje via mijn advertentie op marktplaats
Hopleljk heb ik niets verkeerds opgeschreven wat tegen de regels is
Ik heb een aantal voor en na foto's in mijn bestand ( van een FB met een huisstofmijtallergie en van onze Bertje die erg mager was toen hij hier kwam, maar weet niet of ik die mag plaatsen).
Als dat mag, dan hoor ik het wel en zal ik dat alsnog doen.