Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door keetje
[quote="savijother"]
Hoi,
Ik ben nieuw hier bij barfplaats.
Ik wilde even reageren op het Naturis voer.
Wij hebben twee bordeauxdoggen,een reu van ruim 21/2j aar en een teef van ruim 11/2 jaar.
Nu kreeg onze reu last van een huidiritatie(jeuk,bultjes,kale plekken).
Op aanraden van onze fokker in Belgie(Ruud)ook medeontwikkelar van Naturis zijn we begonnen met Naturis vers vlees.Eerst met paardemelk erin om het huidprobleem op te lossen.
Na een paar dagen zag je hem opknappen,hij begon weer te glimmen en geen jeuk en bultjes meer.
Ongeveer een maand na het eerste gebruik was hij helemaal schoon.
Toen zijn we overgestapt naar brokken van naturis s'morgens(adult xl) en s'avonds vers vlees van Naturis.
Onze beide honden doen het er erg goed op en zijn erg speels en actief.
Na al die nagatieve reacties wilde ik dit toch even kwijt.Groetjes van Jo

[/quote]

Ik lees hier ook veel positieve reacties.
Door savijother
Ik ben beslist niet van het pr. team. :)
Maar vond dat ik toch even moest reageren.
Ook ik vond in het begin de maling wat dun maar nu met de nieuwe maling is het mooi van structuur.
Bovendien ruikt het ook prima.
Het bestellen en bezorgen alsmede de vragen worden snel en correct afgehandeld. :thumbsupup:
Door MaaikeNoa
Ik ben ook absoluut niet van de pr.
Ik heb mij aangemeld om mijn positieve ervaring te delen na het volledig overgaan op kvv. En toevallig heet mijn merk kvv Naturis. Ik heb er hele goede ervaringen mee. Maar het had net zo goed Carnibest of Bandit kunnen zijn. Ik om maar even een zijstraat te noemen.....
Door Angelique
In dit topic wordt om ervaringen gevraagd en zo vreemd is het dan niet dat (nieuwe) mensen ook hun positieve ervaringen komen delen, daarvoor hoef je niet persé, eerst 500 berichten gepost te hebben.
Ervaringen, positief en negatief zijn in dit topic welkom en of er Barfplaatsregels overtreden worden hou ik wel in de gaten.
Door Astrid 1
Ik vind het juist goed, dat er naast de positieve reacties ook negatieve staan ( de serieuze dan), want dat zijn punten waarin misschien nog verbetering kan worden aangebracht.
Zo was het ook toen Cindy zei dat het te fijn gemalen was, daarop is er actie ondernomen en wordt er nu groffer gemalen.
Juist dat Naturis open staat voor sugesties siert hem, dat zullen niet veel fabrikanten doen.

Ik wil nogmaals benadrukken, dat ondaks dat ik verkoopunt ben, hier niet zit om naturis de hemel in te prijzen of om te verkopen.
natuurlijk sta ik voor 200% achter naturis, maar dat is ook door eigen ervaring met mijn eigen honden ( want zo is het begonnen) en ook doordat ik al heel veel honden in positieve zin heb zien veranderen en dat is voor mij zelfs nog belangrijker als de verdienste.
Elke hond is een uniek exemplaar en dat de ene het er super op doet en een ander het niet lust is een feit, maar dat zie je ook bij de andere bekende merken.
wat ik jammer vind is dat een aantal verkoopunten niet bezorgen, maar alleen laten afhalen, ik vind juist dat een stuk service net zo belangrijk is, net zoals potientele klanten het eerst gratis kunnin uitproberen.

Ik las net en stuk terug dat iemand op 22 april een proefpakket had aangevraagt en het in maart nog niets had, dat zijn dus dingen waarvan ik vind dat dat niet mag gebeuren :-\
Ik hoop trouwens dat het probleem met Vuren is opgelost en het vlees ondertussen bevroren wordt aangeleverd.
Ik heb het doorgegeven aan Ruud ( naturis) en die zou er gelijk achteraan gaan.

Ik vind trouwens dat iedereen zelf moet en mag geven wat voor haar/zijn hong het beste is, of dat nu merk x is of merk y, dat is mij om het even, zolamg de hond het er maar heel goed op doet, glimt, vrolijk, speels is, goede ontlasting heeft en zijn gezondheid er alleen maar beter van wordt, dat is het allerbelangrijkste.

En voor en tegenstanders hou je altijd hoor, anders heb je ookgeen discussie meer.
maar ik moet wel even kwijt dat Naturis en vooral de KVv in een rap tempo aan het groeien is in Nederland en België, daar is gen PR voor nodig, want dat werkt met mond op mond reclame ( en een beetje via mijn advertentie op marktplaats ;)

Hopleljk heb ik niets verkeerds opgeschreven wat tegen de regels is  ;)

Ik heb een aantal voor en na foto's in mijn bestand ( van een FB met een huisstofmijtallergie en van onze Bertje die erg mager was toen hij hier kwam, maar weet niet of ik die mag plaatsen).
Als dat mag, dan hoor ik het wel en zal ik dat alsnog doen.
Door Elizaw
Onze hond zn maag was nogal van slag, hij wilde ook nog maar weinig eten daardoor heb ik hem nu bijna een week op de kip compleet staan. Ze stonden ze me wel allebei aan te kijken zo van..eehhhh moeten wij dit eten ::) ::)en ze lieten het dus mooi staan.
Dus snel een groentemix er doorheen gedaan om het aantrekkelijker te maken en toen aten ze het wel.

Met mn hond zn maagklachten gaat het nu een stuk beter, hij is weer stabiel, hij eet het en zn ontlasting is weer in orde! Daarna zal ik ook eens wat andere smaken gaan geven, kijken wat dat doet.
Ik blijf het wel jammer vinden dat er geen pens in zit.
En er zijn zoveel verschilende soorten ::) in een soort zag ik ook hart/nieren/spiervlees en ook een soort met 10 % lever, dat is op zich wel veel orgaan.
Nou ja misschien kan ik eens kijken voor een paar dagen kvv en een paar dagen barf.
Door *Lia*
Ik heb 3 weken geleden een probeerpakket aangevraagd, maar tot op de dag van vandaag nog niets gezien.
Dus ik kan niet zeggen wat ik er van vind.
Door Astrid 1
[quote="Unique"]
Ik heb 3 weken geleden een probeerpakket aangevraagd, maar tot op de dag van vandaag nog niets gezien.
[/quote]

heb je een pbtje gestuurd
Door Astrid 1
[quote="RuBep"]
Onze hond zn maag was nogal van slag, hij wilde ook nog maar weinig eten daardoor heb ik hem nu bijna een week op de kip compleet staan. Ze stonden ze me wel allebei aan te kijken zo van..eehhhh moeten wij dit eten ::) ::)en ze lieten het dus mooi staan.
Dus snel een groentemix er doorheen gedaan om het aantrekkelijker te maken en toen aten ze het wel.

Met mn hond zn maagklachten gaat het nu een stuk beter, hij is weer stabiel, hij eet het en zn ontlasting is weer in orde! Daarna zal ik ook eens wat andere smaken gaan geven, kijken wat dat doet.
Ik blijf het wel jammer vinden dat er geen pens in zit.
En er zijn zoveel verschilende soorten ::) in een soort zag ik ook hart/nieren/spiervlees en ook een soort met 10 % lever, dat is op zich wel veel orgaan.
Nou ja misschien kan ik eens kijken voor een paar dagen kvv en een paar dagen barf.
[/quote]

De 10% lever is teruggebracht naar 5% en als je op de site van Tinlo( de grootste groothandel in het verse vlees) dat de versie met pens ( maar dan wel met pens die gelijk per stuk schoongespoten worden en in de koeiling worden uitgehangen en niet in een bak buiten worden gegeooid tot de bak vol is, zodat de middelste al beginnen te rotten) onderweg is.
Ook een light versie is onderweg met 40% kippenrug en 60% prachtig mager rundvlees.

Hou jullie op de hoogte
Door Astrid 1
[quote="Unique"]
[/quote]

Unique, sorry voor het misverstand, er is een mailtje naar je onderweg.
Door *Lia*
[quote="Astrid 1"]
Unique, sorry voor het misverstand, er is een mailtje naar je onderweg.
[/quote]

Per postduif zeker  :biggrin2:  Ik zie nog niks
Door Astrid 1
[quote="Unique"]

Per postduif zeker  :biggrin2:  Ik zie nog niks
[/quote]

Als het goed is heeft de postduif het net gedropt  :biggrin2: :biggrin2:
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door