dit is mijn eerste menu dat ik heb samengesteld. Dit menu is voor een langharige fox terrier van 12 kilo. Deze hond is van mijn ouders, 11 jaar en altijd aan de brok gezeten. De brokken de prullenbak in gesmeten en meteen vlees voor hem gaan halen

In Augustus krijgen mijn vriendin en ik een Amerikaanse stafford pup van 7 weken, kan ik dat zelfde menu aanhouden? (natuurlijk wel nadat ik hem heb laten wennen aan het verteren van het vlees door zachte vleesbotjes te voeren

Graag wat reacties en eventueel verbeteringen.
Vleesbot 840 gram per week
Orgaan 250 gram per week
Spiervlees 330 gram per week
Groente 250 gram per week
Maandag: 50 gram hertenhart, 100 gram eendenkarkas met kop en nek, 100 gram runderkopvlees + groentemix
Dinsdag: 100 gram kippenkarkas, 50 gram lamspens, 100 gram hertenvleessnippers
Woensdag: 1 zalmkop + staart, 50 gram hertenhart, 100 gram eendenkarkar met kop en nek zonder veren + groentemix
Donderdag: 10 gram hertenlever, 100 gram kalkoennekken, 150 gram paardensnijlingen
Vrijdag: 100 gram kippenkarkas, 100 gram eendenkarkas met kop en nek, 50 gram lamspens + groentemix
Zaterdag: 100 gram kalkoennekken, 50 gram kippenmaagjes + groentenmix
Zondag: 150 gram eendenkarkas met kop en nek, 50 gram hertenhart + groentenmix
Hopelijk is dit een goed menu. Zo niet, dan hoor ik graag wat tips om het beter samen te stellen

Mijn groentenmix bestaat uit wortel, komkommer, walnoot, sperzieboon, paprika, paksoi en 2 teentjes knoflook en 2 rauwe eieren per week
Alvast bedankt!