Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Borke
Pfft wat een drama is zoiets toch, een kat in een bench opsluiten die het niet gewend is, maar je kunt niet anders begrijp ik  :-\
Tja katten zijn lastige patiënten.
Zou iets kalmerends niet een idee zijn, homeopatisch?
Door koekje
ze heeft niet de bench overhoopt gehaald en ze is redelijk blij als ze er in zit. de eerste dag was alleen een ramp; ze heeft toen zichzelf een blauw oog gebeukt. ze ligt de hele tijd braaf op een plat kussentje te slapen. alleen als ze honger heeft of even geaaid wil worden, gaat ze miauwen. ik zie dus geen reden om haar te drogeren.
Door koekje
ja, ik ben eindelijk en net thuis.
de knie zelf is goed en de nieuwe kruisband is ook nog intact. wss is het een soort lichte verdraaiing geweest en dat kan ook met rekken of strekken komen. en sien is nogal een paniekerig beest en dat verklaarde de reactie van zaterdagnacht.
de dosis metacam mag ik opvoeren tot voor 7-7,5 kilo kat per dag (sien is er 5), verdeeld over 2 porties.
de draadjes aan de buitenkant zijn er ook uitgehaald. het begon toch een beetje te irriteren en ze is ook onderhuids gehecht.
volgende week weer terug op controle.
Door Lefki&Amy
Tjonge, die Sien, die weet je wel bezig te houden zeg. Gelukkig is het nog allemaal goed. En nu rustig hè Sien!!  >:( ;)
Sterkte en beterschapjes!!
Door spreeuwtje
ik vind het zo knap dat je ondanks je beperkingen toch heen en weer gaat slepen..
tis niet bepaald makkelijk zonder auto enzo..
natuurlijk heb je niet echt een keuze.. maar t gaat je niet in je kouwe kleren zitten..

wel fijn dat sien dr poot er nog gewoon aan zit..  :-*
Door koekje
gelukkig zijn er in a'dam trams  :D
stapstap naar het begin van mn straat zo ongeveer en dan ga ik er in. 4 haltes later stap ik er weer uit en dan stapstap naar de dokter.
de momenten dat het onhandig is als je je tram mist en als mn gang weer te volgebouwd staat met fiets en krukken en wel eens een volle vuilniszak. en ze zijn momenteel de trambanen aan het wassen en nieuwe stoeptegels leggen in de straat bij de dokter. en voordat ik bij de dokter naar binnenkan, moet ik met kar en sien 3 treetjes op.
ot en sien zijn er redelijk aan gewend om in een reistas te zitten, dus dat geeft ook niet al te grote problemen.
auto is wel makkelijker. kat in de tas en tas in de auto en rijden maar en dan bij de dokter parkeren en kat met tas er uit.
maar daarom is mn karretje zo handig. geen arm die langer is dan de andere vanwege het gewicht dat er aan hangt en het is net alsof ik met een kinderwagen loop. mensen houden deuren enzo open, want die denken dat ik met mn pasgeboren baby langskom. en ik de tram ga ik ook op de kinderwagenplaats staan  ;D
Door YaYa
Och arm Sientje. Het valt toch ook niet mee zeg. Zo jong en dan in een bench moeten. Het is wel voor haar eigen bestwil maar maak dat de kat maar wijs om het zo te zeggen.
Door Laura2004
koekje schreef: gelukkig zijn er in a'dam trams  :D
stapstap naar het begin van mn straat zo ongeveer en dan ga ik er in. 4 haltes later stap ik er weer uit en dan stapstap naar de dokter.
de momenten dat het onhandig is als je je tram mist en als mn gang weer te volgebouwd staat met fiets en krukken en wel eens een volle vuilniszak. en ze zijn momenteel de trambanen aan het wassen en nieuwe stoeptegels leggen in de straat bij de dokter. en voordat ik bij de dokter naar binnenkan, moet ik met kar en sien 3 treetjes op.
ot en sien zijn er redelijk aan gewend om in een reistas te zitten, dus dat geeft ook niet al te grote problemen.
auto is wel makkelijker. kat in de tas en tas in de auto en rijden maar en dan bij de dokter parkeren en kat met tas er uit.
maar daarom is mn karretje zo handig. geen arm die langer is dan de andere vanwege het gewicht dat er aan hangt en het is net alsof ik met een kinderwagen loop. mensen houden deuren enzo open, want die denken dat ik met mn pasgeboren baby langskom. en ik de tram ga ik ook op de kinderwagenplaats staan  ;D
Nou, ik betwijfel het of een auto bij jou in de straat wel zoveel handiger is  :-X ;)

Fijn om te horen dat het toch meevalt met Sien, ik was toch wel een beetje bezorgd na zaterdag, maar alles lijkt goed te gaan, gelukkig!
Door Frummel
Pff, gelukkig viel het mee met Sien.
En nu je rustig houden, Sientje dan kan je straks weer lekker de bench uit
Voor jullie alledrie;
:bigarmhug:
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door