Tja katten zijn lastige patiënten.
Zou iets kalmerends niet een idee zijn, homeopatisch?
Moderators: koekje, pearlsofpassion
koekje schreef: gelukkig zijn er in a'dam tramsNou, ik betwijfel het of een auto bij jou in de straat wel zoveel handiger is
stapstap naar het begin van mn straat zo ongeveer en dan ga ik er in. 4 haltes later stap ik er weer uit en dan stapstap naar de dokter.
de momenten dat het onhandig is als je je tram mist en als mn gang weer te volgebouwd staat met fiets en krukken en wel eens een volle vuilniszak. en ze zijn momenteel de trambanen aan het wassen en nieuwe stoeptegels leggen in de straat bij de dokter. en voordat ik bij de dokter naar binnenkan, moet ik met kar en sien 3 treetjes op.
ot en sien zijn er redelijk aan gewend om in een reistas te zitten, dus dat geeft ook niet al te grote problemen.
auto is wel makkelijker. kat in de tas en tas in de auto en rijden maar en dan bij de dokter parkeren en kat met tas er uit.
maar daarom is mn karretje zo handig. geen arm die langer is dan de andere vanwege het gewicht dat er aan hangt en het is net alsof ik met een kinderwagen loop. mensen houden deuren enzo open, want die denken dat ik met mn pasgeboren baby langskom. en ik de tram ga ik ook op de kinderwagenplaats staan![]()