We zijn weer terug, Beau is weer alive and kicking ;)
We moesten eventjes wachten in Oisterwijk, maar waren al snel aan de beurt. Eerst heeft de andere orthopeed hem nog even bekeken, vóór hij onder zeil ging. Beau was heel rustig, ook toen de infuusnaald werd ingebracht. Dikke complimenten voor al het personeel daar, ze zijn allemaal zo lief en rustig voor de dieren!
Toen hij in slaap was (ging heel snel), begon voor mij het wachten. En dat duurde me lang, ik begon hem steeds meer te knijpen :-\ Maar ja, op zulke momenten duurt elke minuut 10 keer zo lang als normaal he. Maar eindelijk kwam de dokter dan toch, of ik even meekeek op de foto's.
Eerst zijn pols: die was duidelijk onrustiger dan 2,5 jaar geleden, maar dat was ook de verwachting. Ze hadden hem nog onderzocht tijdens de narcose, en hij kon maar heel weinig doorbuigen.
Toen zijn nek: daar waren geen schokkende dingen te zien. Tussen de 1e en de 2e en de 3e en de 4e halswervel zat wel minder ruimte dan tussen de rest, maar niet zo weinig dat het zorgwekkend was.
Als laatste de lage-rug foto's, die waren verrassend. Waar op de foto's van januari, die bij de eigen DA zijn gemaakt, flinke haken aan de onderkant te zien waren, viel dat nu enorm mee. Waarschijnlijk komt dat omdat hij destijds niet onder narcose was en een beetje scheef heeft gelegen, dat het beeld vertekend heeft. (voor mij dus wel een reden om een volgende keer wél om een narcose te vragen, want op deze manier heb je ook niet veel aan zulke foto's). Dus eigenlijk zagen de rugwervels er helemaal niet slecht uit. Toen ze contrastvloeistof inspoten, bleef op die plek in eerste instantie wel de vloeistof weg, later sijpelde deze wel door naar de rest van de rug. Dus er zit zeker wel een blokkade op die plek. Zijn voorstel was om dus inderdaad de injectie te zetten, en nu is het afwachten of het iets gaat doen voor Beau, dat weten we binnen een paar dagen.
Beau heeft vervolgens een injectie gekregen en kwam al weer breeduit lachend de wachtkamer binnen gewaggeld.
Al met al ben ik dus voorlopig redelijk opgelucht, nu is het even afwachten.
Voor de komende 5 dagen heb ik Tramadol meegekregen, daarna mag hij weer over op de Previcox.
Bedankt allemaal voor het duimen en de positieve gedachten, voorlopig heeft het geholpen! :)