Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Wel fijn dat Whoofer zich wat beter schijnt te voelen. maar wie zegt dat die verbetering door de Zitac komt? Dat kan ook nog door de groene leem komen :-\. Hopelijk blijft het beter gaan met Whoofer. je Da zat iig fout met de Primerid :(.
En nu krijg ik toch de indruk dat er bij de "standard operating procedure" van mijn dierenarts iets toch niet helemaal goed is gegaan.... Want, had hij gelijk Zitac voorgeschreven ipv Primperid, dan had Whoofer zich de afgelopen 10 dagen waarschijnlijk niet zo kl*te gevoeld als dat zij zich nu heeft gevoeld. En daar baal ik toch van....
En nu denk ik dan.....wauw wat heeft die Whoofer toch een geluk met een baasje die het halve internet afzoekt en goed naar waarde weet te lezen en dan ook nog ingrijpt anders had ze dat middel nog wel langer gekregen.
sylvia schreef:

En nu denk ik dan.....wauw wat heeft die Whoofer toch een geluk met een baasje die het halve internet afzoekt en goed naar waarde weet te lezen en dan ook nog ingrijpt anders had ze dat middel nog wel langer gekregen.
Dank je Syl... deze warme woorden kon ik wel even gebruiken. Want ik vond juist dat we een beetje laat waren met het ingrijpen....
goed dat je groene leem bent gaan geven Lizzy, dat liet me niet los sinds ik dit verhaal van Whoofer las. Ikzelf heb het ook in huis en denk er ook nooit aan. Totdat ik voor het stuk 'orthomoleculaire voeding' weer alle goeie punten van groene leem tegenkwam, o.a. in water oplossen bij diarree, en toen dacht ik weer, verrek ik heb dat spul al jaren in huis en denk er nooit aan.

En nu maar hopen op spoedige algehele genezing!
Oef, Lizzy, door de verspilde energie op het boxerforum heb ik geen aandacht meer gehad voor Whoofer.
Ik heb zelf de Primperid gehad bij migraine.
Maar als de maag echt het probleem is , ja, dan moet Whoofer gewoon kotsen.
De groene leem is inderdaad een goed middel.
Ik hoop dat het meevalt allemaal, ga snel duimen!
Enne Lizzy, praat jezelf geen schuldgevoel aan...als er iemand goed op haar honden past ben jij het wel.
Ria
Laatst gewijzigd door ducktails op ma 05 jul 2004, 01:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Lizzy schreef:

Dank je Syl... deze warme woorden kon ik wel even gebruiken. Want ik vond juist dat we een beetje laat waren met het ingrijpen....
Kol*re Lizzy doe normaal!

Menig baasje was na een weekje teruggegaan naar de DA, dosis pimperid verhoogd, na een paar dagen nog niet beter, nog maar weer terug, voor de zekerheid een ab'tje of een prednisolonnetje ertegenaan. En dan vind jij dat je laat bent met ingrijpen ??? ???

Jouw dierenarts mag ZIJN HANDJES DICHTKNIJPEN met jullie als klant, die zelf meedenken en meezoeken en hun verstand laten ratelen.

En Whoofer.........die mag helemaal van geluk spreken dat ze jullie als bazen heeft!
Femke schreef:

Kol*re Lizzy doe normaal!

Menig baasje was na een weekje teruggegaan naar de DA, dosis pimperid verhoogd, na een paar dagen nog niet beter, nog maar weer terug, voor de zekerheid een ab'tje of een prednisolonnetje ertegenaan. En dan vind jij dat je laat bent met ingrijpen ??? ???

Jouw dierenarts mag ZIJN HANDJES DICHTKNIJPEN met jullie als klant, die zelf meedenken en meezoeken en hun verstand laten ratelen.

En Whoofer.........die mag helemaal van geluk spreken dat ze jullie als bazen heeft!
Helemaal mee eens!!!!!!
Je kunt niet meer dan je best doen.... en toch doe je er nog een schepje bovenop!!!
Volgens mij zijn de boeken en sites die je er NIET op nageslagen hebt als naalden in een hooiberg.
Als er al iemand is die zich schuldig moet voelen is het de DA die de primperid heeft voorgeschreven bij mogelijke maagklachten en zeker niet jij!!!!
:-* :-* :-*
Dank jullie wel lieverd :-*. Ik neem dit uitgeprint mee naar mijn DA, als ondersteuning ;D.

En verder wou ik dat het woensdag was.... vannacht heeft Whoofer ook het huis onder gepoept en Leo stond vanmorgen vroeg dus het hele huis te dweilen (+ kots natuurlijk).
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door