Moderator: Lizzy
En nu krijg ik toch de indruk dat er bij de "standard operating procedure" van mijn dierenarts iets toch niet helemaal goed is gegaan.... Want, had hij gelijk Zitac voorgeschreven ipv Primperid, dan had Whoofer zich de afgelopen 10 dagen waarschijnlijk niet zo kl*te gevoeld als dat zij zich nu heeft gevoeld. En daar baal ik toch van....En nu denk ik dan.....wauw wat heeft die Whoofer toch een geluk met een baasje die het halve internet afzoekt en goed naar waarde weet te lezen en dan ook nog ingrijpt anders had ze dat middel nog wel langer gekregen.
sylvia schreef:Dank je Syl... deze warme woorden kon ik wel even gebruiken. Want ik vond juist dat we een beetje laat waren met het ingrijpen....
En nu denk ik dan.....wauw wat heeft die Whoofer toch een geluk met een baasje die het halve internet afzoekt en goed naar waarde weet te lezen en dan ook nog ingrijpt anders had ze dat middel nog wel langer gekregen.
Lizzy schreef:Kol*re Lizzy doe normaal!
Dank je Syl... deze warme woorden kon ik wel even gebruiken. Want ik vond juist dat we een beetje laat waren met het ingrijpen....
Femke schreef:Helemaal mee eens!!!!!!
Kol*re Lizzy doe normaal!
Menig baasje was na een weekje teruggegaan naar de DA, dosis pimperid verhoogd, na een paar dagen nog niet beter, nog maar weer terug, voor de zekerheid een ab'tje of een prednisolonnetje ertegenaan. En dan vind jij dat je laat bent met ingrijpen ??? ???
Jouw dierenarts mag ZIJN HANDJES DICHTKNIJPEN met jullie als klant, die zelf meedenken en meezoeken en hun verstand laten ratelen.
En Whoofer.........die mag helemaal van geluk spreken dat ze jullie als bazen heeft!