Moderator: Lizzy
Lizzy schreef: Nou, ze is bij vlagen dus echt erg misselijk. En dan loopt ze ook zeker te kwijlen. Maar ik kan niet inschatten of ze bijv. niet misselijk is doordat er weer een stoot maagzuur omhoog komt. En als dat het geval is, dan is primperid dus helemaal niet het juiste middel......ik weet het echt niet meer Liz,
Lizzy schreef: NOU JA ZEG!!!!!!!!!!!! HELLUP!!!!!!!!!!!!!!!!Nou ja zeg. Dit is de werkelijk de blooding limit. Zou ... maar even goed op zijn flikker geven.
Ik kijk net op google om te zoeken naar bijwerkingen van het middel primperid (je weet tenslotte maar nooit - en Whoofer vertoont erg raar gedrag de laatste dagen).
Zie ik staan: Primperid is de merknaam voor metoclopramide. Dus, ik zoek op metoclopramide + bijwerkingen.
Vind ik dit:
"Dit middel niet gebruiken bij maagklachten, zoals een maagzweer of maagbloeding"!!!!!!!!!!!!!!
Mijn hemeltje!!!!!! Je gaat mij toch niet vertellen dat wij van de DA een middel hebben gekregen tegen misselijkheid en overgeven dat niet gebruikt mag worden bij maagklachten????? Nee toch????
Ik stop onmiddellijk met deze rotzooi. Het helpt toch geen ruk, ze heeft vannacht en vanmorgen gekotst. We spuiten dit al een dag of wat bij die hond in......