Bedankt Sandra en Vero en alle anderen voor de virtuele knuffels en warme woorden.
Goed om te horen dat het redelijk stabiel is bij jullie honden, heel goed en ga zo door!!!!Zet em op MAUD en Arne!!!
Ik hoop dat het nog heeeeeeeel lang goed mag gaan!!!!
Dan nu mijn vervolg verhaaltje zoals ik het schreef op het Beauceron forum.
============================================================
Gisteren zijn we weer bij Dhr Rutteman geweest.
Het gaat "goed" met GAIA......
Hij schreef het volgende in zijn rapport.
Na periode met diarrhee (en toch blijvende op BARF ) toch herstel naar normale ontlasting.
Wsl virale achtergrond geweest.
Er is sprake van zeer trage progressie, en hopelijk houdt huidige medicatie de situatie nog lang in toom ( maar dit blijft bij tumoren altijd erg onvoorspelbaar!)
Bij het vorige consult had GAIA een wat vergrootte lever, dit komt waarschijnlijk door de cortico's wat Prednisolon dus eigenlijk is.
Ook was GAIA al een paar dagen vreselijk aan het boeren en scheten laten, die zo goor waren en de lucht zo "dik" dat je er bijna een stuk uit zou kunnen pakken.
Dhr Rutteman weet dit aan te licht maagzuur en dat daar door vlees niet voldoende snel zou verteren.
Hij raadde mij aan om zeer licht verteerbaar vlees te geven samen met (ggrrrrr!!) pasta ,rijst, gekookte wortelen en krijt voor kalk.
En als vlees, kip en ander gevogelte.
Dit advies heb ik NIET op gevolgd.

Ik heb vlees en bot gemalen voor hem en hem wel wat meer kip gegeven.
Tevens ben ik naar de holistische arts gegaan en we hebben een heel arsenaal aan druppels meegekregen, om de lever en maag te steunen en de lever ook te reinigen.
Voor de rest de hoeveelheid proboitica wat opgeschroefd, en ja hoor, het ventjes buik werd weer rustig geen geborrel meer geen boeren en scheten, en...... we BARFen vrolijk verder.

Ik geef wel wat minder botten en geen botten meer van konijn of haas.
Ik ga GAIA echt geen GEKOOKTE troep geven, een en al koolhydraat en graan bah bah bah!

Ik geef hem juist een koolhydraat vrij dieet, dit omdat koolhydraten ( met name uit granen!!) en zuurstof zo'n beetje de belangrijkste ingrediënten zijn om kankercellen te laten groeien.
Ik heb het dhr Rutteman ook vertelt, en hij moest zich wel even achter het oor krabben, mkomko en zei, ja ik weet niet genoeg over BARf om echt te zeggen NIET of WEL doen.
En mijn eigenwijzigheid kon hij WEL waarderen.

Hij vertrouwt er op dat ik GAIA goed aanvoel, en dat was wel weer gebleken ( Dit waren zijn woorden he!!)
Dus ik ben blij met dit nieuws, en wil graag tekenen voor dat het zo langzaam blijft gaan.
HIj heeft nu weer Leukeran meegekregen dit om de Endoxan af te wisselen, want van langdurig Endoxan gebruik kunnen ze een heel nare blaasontsteking ontwikkelen, en da's nou weer niet de bedoeling.
30 maart mogen we weer terug komen
Daarna maar eens even die caravan uit het weiland gevist en met dat gekke ding huiswaarts gereden.
Een klant van mij had vrijwillig zijn auto ter beschikking gesteld, want heb momenteel zelf geen auto met een trekhaak.
Met veel dank dus aan Dhr Schaap.
Nou en het caravannetje werd meteen in de harten van de hondjes gesloten, ze wilde er meteen in en uit en weer erin en door het raam naar buiten, echt een lekkere beesten boel.
Maar het mooiste is dat ik met het ophalen van die caravan zo'n kleine 500 euro heb uitgespaard!!!

En de mensen van de Wagenrenk waren blij dat het ding weg was EVERY HAPPY BODY HAHAHA.
Dus de hondjes denken nu dat we op vakantie gaan.

Gaia sleepte meteen zijn bal en strings naar binnen, Djara liep in paniek naar zijn snorkel en zwembandjes te zoeken en BAIke had zo iets van, "het zal allemaal wel, ik wacht rustig af :sleep1: "haha.
Hier wat foto's van het gebeuren.
Het caravannetje...
Staat het caravannetje mij goed???????
Effe de bal er bij hoor
Joehoeee hier zit ik!!!
We zijn er, we zijn er, we zijn er helemaal klaar voor!!!!!
Tot zo ver weer even onze belevenissen en 30 maart mogen we weer terug naar Wageningen.