[quote="Do"]
ik denk dat we nu beland zijn in de keuze moment
hoe ver ga je
de bobbel is ongelofelijk in een paar dagen, het is nu gewoon open, het stinkt, en het bloed
lupa heeft vanmiddag lekker in het bos gelopen en jawel gerend
maar sinds een paar uurtjes heeft ze duidelijk laast van haar poot
en dan dus.....hoe ver moet je gaan?
het zal namelijk nooit meer dichten of genezen de wond het zal alleen maar erger worden
maar ze is verder nog zo goed

[/quote]
Ik kan me voorstellen dat dit ongelooflijk moeilijk is... ik vermoed dat het voor jou de eerste keer is dat je hier mee te maken krijgt? En dat je je nu afvraagt wat je dan moet zien in haar ogen... zoals de meeste huisdiereigenaren altijd zeggen. Maar niemand kan jou vertellen wat jij in Lupa's ogen moet zien omdat Lupa nu eenmaal Lupa is en jij jij bent.
Ga je ook niet allemaal muizenissen in je hoofd halen zoals .....dat je het niet goed doet, dat jij het toch niet gezien hebt, dat je niet begrepen hebt wat ze je wil zeggen. Echt.... als het zover is en ik hoop dat die dag nog heel lang weg blijft... dan merk je het echt wel. Zij zal je de juiste weg wijzen.... daar ben ik van overtuigd.
Zolang ze nog zo goed is moet je vertrouwen houden in jezelf en vooral in haar! Geniet van haar en stel Lupa in staat om van jou te genieten! Dit meisje heeft volgens mij een enorme wilskracht..... en laat zich nog lang niet uit het veld slaan door die ziekte. Ze is gewoon een regelrechte kanjer met een missie!!!
Natuurlijk zijn er dagen dat het wat minder gaat.... maar laat haar! Ze bouwt haar krachten op voor de dagen dat ze zich wel goed voelt en het leven met volle teugen tot zich neemt.
Echt Do, je doet het gewoon goed met haar :bigarmhug: