Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Misschien had ze gewoon ff een mindere dag.
En ik sluit me bij de rest aan, echt je ziet het aan je hond als de dag daar is dat ze niet meer willen. Het is moeilijk te beschrijven maar als t ooit zover is weet je t meteen en twijfel je niet meer.
Ik  hoop dat jullie voorlopig nog van elkaar mogen genieten.

Sterkte en :bigarmhug:
Door Do
ben net terug van de da
klein les
vlees groeit sneller dan de bloedvaten daarom sterft het af

ze heeft nu een sterk pijnstiller die ik in de mond moet spuiten
(ben even de naam kwijt) mitoxudil of zoiets :-\

ze hebben met 2 da naar haar gekeken en ze vinden haar nog te viv en vitaal om verdere stappen te nemen
Hmm, oke een pijn stiller dus! Nou ja als ze op die mannier zonderpijn nog kan door huppelen! Tja ze is verder natuurlijk nog goed en vrolijk he!
Sterkte Do, dit gaat jullie weer niet in de koude kleren zitten he! :-*
[quote="Do"]
ik denk dat we nu beland zijn in de keuze moment
hoe ver ga je
de bobbel is ongelofelijk in een paar dagen, het is nu gewoon open, het stinkt, en het bloed
lupa heeft vanmiddag lekker in het bos gelopen en jawel gerend
maar sinds een paar uurtjes heeft ze duidelijk laast van haar poot

en dan dus.....hoe ver moet je gaan?
het zal namelijk nooit meer dichten of genezen de wond het zal alleen maar erger worden

maar ze is verder nog zo goed :'( :'(
[/quote]
Ik kan me voorstellen dat dit ongelooflijk moeilijk is... ik vermoed dat het voor jou de eerste keer is dat je hier mee te maken krijgt? En dat je je nu afvraagt wat je dan moet zien in haar ogen... zoals de meeste huisdiereigenaren altijd zeggen. Maar niemand kan jou vertellen wat jij in Lupa's ogen moet zien omdat Lupa nu eenmaal Lupa is en jij jij bent.
Ga je ook niet allemaal muizenissen in je hoofd halen zoals .....dat je het niet goed doet, dat jij het toch niet gezien hebt, dat je niet begrepen hebt wat ze je wil zeggen. Echt.... als het zover is en ik hoop dat die dag nog heel lang weg blijft... dan merk je het echt wel. Zij zal je de juiste weg wijzen.... daar ben ik van overtuigd.

Zolang ze nog zo goed is moet je vertrouwen houden in jezelf en vooral in haar! Geniet van haar en stel Lupa in staat om van jou te genieten! Dit meisje heeft volgens mij een enorme wilskracht..... en laat zich nog lang niet uit het veld slaan door die ziekte. Ze is gewoon een regelrechte kanjer met een missie!!!

Natuurlijk zijn er dagen dat het wat minder gaat.... maar laat haar! Ze bouwt haar krachten op voor de dagen dat ze zich wel goed voelt en het leven met volle teugen tot zich neemt.

Echt Do, je doet het gewoon goed met haar  :bigarmhug:
Lieve Do, doe het gewoon rustig aan! One day at the time. Het is niet te zeggen hoe lang ze er nog is. Dat gezwel zegt idd niet alles over hoe ze zich voelt. Natuurlijk is ze niet 100% maar zolang ze zelf nog wel wil laat ze dat wel merken. Dat zal ze ook wel doen als ze niet meer wil. Het is gewoon afwachten en dat is hartstikke zwaar en moeilijk dat weet ik wel. Maar je kunt toch niet anders..
Do schreef: het gaat niet goed met de poot
ze gebruikt hem nu amper
en juist vandaag....begin ik weer met violen, Domenica fantastish geregeld! :'(
oh do.. :'( :'( maar dit is niet iets wat je had kunnen voorkomen,wel gevreesd  :-\ sterkte vandaag en je weet t he?  :-*
Do schreef: het gaat niet goed met de poot
ze gebruikt hem nu amper
en juist vandaag....begin ik weer met violen, Domenica fantastish geregeld! :'(
achossie wijffie  :'( :'( :'(

Geef haar maar lekker een dagje rust !
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door