Sorry dat ik nu pas kan reageren.
Met Lolita gaat het beter, ze eet uit zichzelf weer, weliswaar mondjesmaat maar ze eet wat. Ze is vrolijk en speels, ze is enorm opgeknapt na het infuus met vocht afgelopen zaterdag. Ben achteraf blij dat ik het toch heb laten doen, ook al viel het mee hoe ze was uitgedroogd. Ik was nl na een gesprek met de da zaterdag om 12.00 uur tot de ontdekking gekomen dat ik haar te weinig water had gegeven. Waarom? Ik was bang dat ze iedere keer zou gaan spugen. Deed ze nl, hier en daar met wat haar. Wel heb ik haar vrijdag lever laten eten, omdat ik weet dat dat eh laxerend werkt en ik als de dood voor verstopping was. Ze was nl wel geinteresseerd in eten, maar ze deed het gewoonweg niet. Lever, daar is ze gek op, krijgt ze heel weinig van mij, bijna niet eigenlijk, omdat ze CB eet. Goed, de CB eet ze minimaal, wel kipfilet, sardien en soepvlees, maar dat is alles. Vandaag voor het eerst een kuiken! En daar ben ik blij mee, want kuiken, sja, daar doet ze een moord voor.
Aangezien ik haar ken, wilde ik haar dus niet gaan dwangvoeren, maar heb af en toe van onmacht wel wat in haar bek zitten proppen, zat dan in mijn haar en in mijn ogen en overal, behalve waar het wezen moest. Ik besloot dus om het aan haar zelf over te laten en vandaag is ze gaan eten. Heb haar vanmiddag pas primperin gegeven. Omdat ze dus zo weinig eet. Soms bied ik haar een hapje kipfilet aan, maar het is op het randje van verwennen en zorgen voor.
Met mij gaat het iets beter. Ik eet nu ook weer

Ik heb zaterdag en zondag nauwelijks kunnen eten van alle spanningen de afgelopen tijd, maar ik ben gisteravond ook weer wat gaan eten. Dochterlief is hard aan de studie, ik ben zelfs weer eens gaan strijken

ofwel: het normale leven is opgepikt, na maanden ellende op de vorige school van mijn dochter. Ik wist niet dat dat zo enorm veel impact had. Dat verschil merk ik dus nu.
Sja, alles komt tegelijk he: verjaardag, besluit wisseling van school, al het geregel en Lolita die ziek werd. Ik heb nl 1 poepje met haar er in gevonden, sowieso was ze niet verstopt. Daar ben ik blij mee, het was echt dat griepje: afgelopen zaterdag hoorde ik dat ze 2 katten hadden binnengehad, die en diarree hadden en spuugden. En dat idd aan het einde van de week de zieke katten waren binnengekomen... Lolita is blijkbaar 1 van de eersten geweest. Dankzij mijn broertje, zeker weten. Maar goed, nu heeft ze het maar gehad. Binnenkort met Tannetje overleggen of het nodig is haar te laten inenten, vanwege de inentingsgeschiedenis
edit: taalfouten verbeterd