ha dames! wat een geruststelling :-*
Sja... Lo rook reepje rund en ik dacht hmmm ze heeft interesse. Neh, toch maar niet, dacht Lo, wel dat vocht, lebberdelebber. Ik dus uit de hand voeren ::) (wanneer leer ik dat toch eens af, ja SCHONE handen hoor ;) )
5 minuten later :-\
Toen dacht ik hmmm ze MOET eten (heb vanmiddag tot zonet niet gelezen dus he, dat moge duidelijk zijn:) ik naar AH voor de nodige tissues enz. Dan maar die Felix zakjes die koekje had aangeraden.
Ze vrat het op ja. Alsof haar leven er vanaf hing. Ik heb een beetje gegeven want ik dacht anmehoela, straks gooi je het er weer uit.
Het zit er nog steeds in. :-\ Nee ik ben er niet blij mee, maar goed, het kwam dus door dat kotsen, voor de 2e keer vandaag en DAT wil ik niet hebben. Maar ook geen zakjesfelixvretende kat, want sja... diaree is het ook niet. En sja, ik was nog ff in de veronderstelling van die leververvetting, anders had ik haar de felix niet eens gegeven. Wat je al niet doet om een kat te laten vreten. ::)
Enfin, ik ben gerustgesteld door jullie geruststellingen. Idd Lo de diva ;D

is tierig, knippert er op los met de mooie oogjes, dus ik weet het ff niet, ik denk dat ik er het beste aan doe mijn gevoel te volgen, ondersteund door jullie tips. Ik snoep ook wel eens ahum. Doe ook dingen die slecht voor me zijn, maar soms zo lekker.
Maar mooi dat ze na haar griepje geen zakjes meer krijgt. Kom zeg ::)