Jack wil nog steeds niks drinken ... en Bor wind zich zo op over de injectie dat hij gelijk heel veel ging spugen... schiet lekker op zo

Moderators: koekje, pearlsofpassion
ibbi schreef: Voor Borre kan ik beter morgen pilletjes halen, want dat prikken werkt niet, en ik weet van hem dat hij een pil zo opeet! ( hij denkt bij pillen aan lekkere snoepjesLijkt me niet nee.)
ik heb ook 't idee dat t niet zo werkt ... maar we zullen zien, even afwachten hoe t vanavond en morgen gaat.
ik wil toch Jack en Joon vanavond wat drinken, want ze drinken al 48 uur niet ... dat kan toch niet
Dank je!
yuki13 schreef: Het gaat een stuk beter met mijn poeskes!!! Samos haar oogje is weer traanvrij en ze niest niet meer of nauwelijks...ik hoor iig geen gesnotter meer. Ze eet zelfs weer...eh...br*kjes (ja, dat krijgen ze hier nog steeds, maar ik moet zeggen dat ik hun weerstand echt super vind).Fijn dat het weer goed gaat bij jou !!
Nachi heeft zichzelf vanmiddag, na een zonnebadje buiten, weer genezen verklaard. Ik denk dat het vooruitzicht op de da vanaaf hem dat doen heeft besluiten. Hij rolde weer over de stoep bij thuiskomst (vrolijkheid) en ligt nu lekker op bed te spinnen.
Ik denk dat ie ondertussen ook wel wat gedronken en misschien zelfs gegeten heeft, anders komt dat straks wel, verwacht ik.
Het zijn gewoon hele gelukkige katten!!en daar ben ik blij mee en om.
ibbi schreef: ja wij zijn ook steeds met een theelepeltje bezig - maar uit zichzelf willen ze niet drinken.duimen maar voor die twee
de verhouding water/zout zou ik ook niet weten.
maar hopelijk is dat niet nodig ... ze zijn nog niet uitgedroogd.
ibbi schreef: dank jullie wel
vocht blijft er wel in nu!
ibbi schreef:oioiioj...
dag 4, 8 zieken momenteel.
![]()