Gisteren aan de slag gegaan. Man man, wat een werk. Ik heb er toch wel een 2 uur aan gezeten denk ik.
Eigenlijk was ik woensdag al begonnen met mixen van de groenten ; bleekselder, brocolli, wortelen en witloof. De bleekselder en de witloof kon de mixer aan. Bij de brocolli begon hij al rare geluidjes te maken. Tja en de wortelen was te veel gevraagd.

Dus gisteren maar snel een stevige blender gaan kopen. En dat was een fluitje van een cent.
Ik heb wel Cathelijn haar raad opgevolgd en de organen en het spiervlees heel gelaten. Dus pakketjes van gemixte groenten, pens, hart lever, long, rundsnippers en kipfilet. Zag er lekker uit
Vandaag de grote dag. Vanmorgen het pakketje gegeven en vanavond komen de vleesbotten aan de beurt. Ze keken maar raar eerst

, maar ze hebben flink gegeten. Enkel de long vonden ze wat raar. Bailey en Sam hebben hem tot het laatste laten liggen, Sam heeft hem helemaal niet opgegeten.
Het pakketje met de kippelevers leek ongelooflijk veel op de kippemaagjes. Klopt dit, of hebben ze zich vergist bij de bestelling te maken, want er staat dus niets op de verpakking? Vraag het maar, omdat ik nu ook niet te veel lever wil geven, want heb gelezen dat dit laxerend werkt.