Moderator: Lizzy
veronique schreef: Jeanne,ja, die ene cocker kreeg ook een zware kuur, terwijl die andere er dus gewoon doorheen kwam.
Geef bess een dikke knuffel van ons en verwen ze maar wat(nog meer)
Het zal wel bij de lichte vorm van kennelhoest blijven, lijkt me zo.
Gelukkig maar.
Nu ik de reactie van Timmy heb gelezen, ben ik er 100% zeker van dat Vita op 15 weken de zware versie te pakken heeft gehad. Ik wist niet dat er verschillende vormen in bestonden. En omdat Vita er heel ziek van is geweest, begreep ik niet dat sommigen, kennelhoest met een hoestsiroopje wegkregen.(nu weet ik waarom)
Vita heeft 2 antibioticum-kuren moeten krijgen voordat ze beter werd. Was echt zielig
veronique schreef: Ben blij voor jou en Bes dat het niet ernstiger wordt.dankjewel,
hoop dat ze vlug van haar kuchje verlost is.
Groetjes
jeanne schreef: nog steeds hetzelfde hier, een zeer ontdeugende en hyperactieve pup die kuchtDie moet er uit slijten, kan nog wel 2 weken duren.
Nu dus een week
hoelang kan zoiets duren?
lekker kort schreef: Die moet er uit slijten, kan nog wel 2 weken duren.ohjee, en zolang ze hoest dus niet bij andere honden?
Groet Fritz.
jeanne schreef:Als ik hier kennelhoest heb hou ik de honden ook niet weg bij de anderen, en weet dan als ik na 8 dagen geen nieuwe kuchers heb dat het dan uitgewoed is, ik denk niet dat het zo een vaart meer loopt, maar ja wat is wijsheid op dit moment.
ohjee, en zolang ze hoest dus niet bij andere honden?
Het lijkt wel alsof de hoest niet meer zo droog klinkt, beetje slijmeriger zeg maar.
Ooooooooooh, en we wilden nog wel zoveel leuke dingen doen, lekker wandelen met andere hondjes, op visite bij andere hondjes, snik
huisarrest
lekker kort schreef: Als ik hier kennelhoest heb hou ik de honden ook niet weg bij de anderen, en weet dan als ik na 8 dagen geen nieuwe kuchers heb dat het dan uitgewoed is, ik denk niet dat het zo een vaart meer loopt, maar ja wat is wijsheid op dit moment.ja dat snap ik,
Groet Fritz.