Goedemorgen allemaal!
Ja zo voel ik het ook.. zeker na wat ik allemaal dankzij jullie gelezen heb over terugval en dergelijke.. en dat ze er dan niet meer zo gemakkelijk meer overheen komen.. overigens.. wat heet gemakkelijk... ik voel me ook vreselijk 'alert' als de da zo praat over dat halveren en dan kijken hoe ze reageert en dan opereren... heel mijn 'gut-feeling' zegt me dat er niet geopereerd moet worden en nu dankzij jullie weet ik het zeker dat ik het niet moet doen... niet eerder gaan miniseren met de Prednisolone tot de bloedwaarden volledig genormaliseerd zijn en in het geheel niet opereren en zeker niet tot ze een jaar volledig Prednisolon vrij is geweest... maar ik wil haar niet meer laten steriliseren... ik durf haar aan niets meer bloot te stellen...
en wanneer moeten die titers gedaan worden? en dus van hondenziekte, parvo en rabies, kennelhoest durf ik niet te laten geven na alles wat ik gelezen heb erover... fantastisch dat ik zo met goede raad voorzien wordt..
het kleine ding heeft het niet gemakkelijk nu hoor... ze verrekt vd honger en ik heb nu tot moes gekookte rijst met het water en geprakte melbatoastjes voor haar klaar staan om te eten...
Ik ben jullie en Petra van het Atkinsforum dan ook erg dankbaar dat jullie me op dit pad hebben gezet.. en zodoende kan ik ook beter beslagen ten ijs reageren bij de da en niet langer als een stoethaspel me'laten sturen' ...
maar ik wil niet aan het 'zeuren' blijven maar zoals ik gisteravond laat nog gemeld heb hier is Scarlatti alweer vanaf gisteren enorm aan de diarrhea... gewoon spuitpoep... bellen blazen.. echt verschrikkelijk... en dan voel je je gelijk weer hulpeloos... en zie ik de spoken alweer in grote getale opdraven..
ik heb haar inmiddels vermalen melba toast gegeven.. tot moes gekookte rijst met rijstewater... primeran gegeven waar ze van rilt.. maar dat zou de diarrhea tegengaan...

voorlopig merk ik er nx van en ik kan me al niet meer herinneren hoe vaak ik er vannacht ben uitgemoeten met het kleine ding wat bij mij IN bed wilde slapen... slim hondje.. ze dacht zeker als ik moet poepiedoen heeft mijn vrouwtje het gelijk in de smiezen... ach meiden wat zielig wat zielig... haar kontje moet onderhand zo'n pijn doen.. ik veeg het iedere keer goed schoon.. nou ja vegen.. deppen ... want ik wil haar geen pijn doen... en uit eigen ervaring

weet ik genoeg om het zachtjes te willen doen... t is wat heh...
en ze heeft zo'n HONGER!! en eerlijk gezegd moet ze wel WAT eten om die pillen binnen te krijgen.. nou die heeft ze dus het liefst met kip maar ja dat mag ze nu niet hebben ... alleen beschuit of melba of die rijst... en dat alles hoeft ze nu net niet... dus ik moet ook nog lichte dwang uitoefenen... tjonge tjonge wat een kommer en kwel voor dat hummeltje..
dus als iemand weer probate middelen heeft??? GRAAG!
ik houd me aanbevolen!
Een heel fijne positiefvolle dag voor iedereen weer!
Groetjes,Thesi