Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Femke
Danny schreef: Ah dank jullie wel!
Wij hebben hier zo'n reform wilnkel, de Goudsbloem. Zouden ze het daar hebben, daar heb ik laatst ook okugest gekocht...

meestal hebben ze het idd wel bij een reformzaak.

Traumeel werkt echt super breed. Van verbeterde doorbloeding en afvoer van wondvocht tot voorkomen of sneller genezen van kneuzingen, blauwe plekken, spierproblemen. Volgens mij ook enigszins pijnstillend en koortsverlagend.
Door Danny
Ok ega ik vanmiddag eens kijken.
Ik ga volgende week een weekje op vakantie, misschien wel handig om mee te nemen!
Door crutz
lightning schreef: bestond er ook niet een poeder vorm van traumeel?? hier heeft het mijn border ook geholpen ivm groeipijn
volgens mij geen poedervorm, wel een zalf....hier de druppels en de zalf in huis....vind de druppels makkelijker bij de honden dan de tabletten, gewoon wat druppels in de wangzak....
Door Danny
Zo ik heb een potje gehaald hoor! handig om mee te nemen op vakantie volgende week!
Door *Monique
traumeel (tabletten) heb ik standaard in huis. Bij acute gevallen 2 uur, om het kwartier eentje geven. Ik heb het via Tannetje
Door Lil
Femke schreef:
meestal hebben ze het idd wel bij een reformzaak.

Traumeel werkt echt super breed. Van verbeterde doorbloeding en afvoer van wondvocht tot voorkomen of sneller genezen van kneuzingen, blauwe plekken, spierproblemen. Volgens mij ook enigszins pijnstillend en koortsverlagend.
Koortsstillend weet ik niet, maar pijnstillend is ook mijn eigen ervaring.
Ik ken me niet zo goed uit in de homeopathie, maar zullen vast wel dingen inzitten die (tevens) pijn verlichten.
Tot mijn verbazing is een homeopathische pijnstilling mogelijk met de juiste producten voor het juiste probleem; met dank aan mijn lieve hondje dat niet tegen pijnstillers kan en tóch pijnvrij rondspringt alsof hij twee jaar oud is.
Door Danny
trimsalon schreef: traumeel (tabletten) heb ik standaard in huis. Bij acute gevallen 2 uur, om het kwartier eentje geven. Ik heb het via Tannetje
Ja ik las hier al veel dat mensen dat altijd in huis hebben. Dus ik dacht dat is misschien wel handig om te hebben, dat van die 2 uur las ik ook op de verpakking, nou ja ik hoop het niet nodig te hebben natuurlijk maar ik heb ze in elk geval!
Door Malamoods
Ik ga ze ook halen. Ik had ze willen kopen, maar waren even uitverkocht... Ze komen van de week weer binnen... Dus heb ik ze binnenkort ook in huis. Altijd handig!

Rachel.
Door Danny
Nou mijn potje Traumeel is goed van pas gekomen...niet voor Gina maar voor mijn moeder..
De eerste avond tijdens een dol spel, kwam ze verkeerd terecht en heeft haar knie flink bezeerd, dus die heeft het potje de afgelopen week bijna leeg gegeten... ???
Door Belleke
Ik gebruik zelf voor mijn FM ook Traumeel en ik vind het goed helpen.
Toen ik het ooit als tip kreeg en ging zoeken op het internet kwam ik het inderdaad altijd als middel voor dieren tegen.
Gebruik het ook bij mijn dieren
Ik vind het een goed middel.
Door Huskymeisje
ik heb zojuist de gel gehaald. Helaas hebben ze hier geen tabletten of druppels. Die zal ik dus elders moeten zien te scoren dus heb ik eerst de gel maar meegenomen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door