Moderator: Lizzy
zurca schreef: Nou dan haak ik ook gelijk even inIk geef ze altijd gewoon in, net als gewone tabletten. Je kunt ze ook fijn maken en in de wangzak stoppen, maar dat is best gedoe allemaal.![]()
Ik heb toevallig net de pot traumeel tabletten bij me staan!
Tous loopt mank, belast zijn rechterachterpoot nauwelijks dus ik dacht "traumeel geven"
Nu zit ik met de dosering, wat kan ik een hond van zo'n 25kilo geven?!
En als mens zijnde moet je de tabletten opzuigen....dat gaat bij een hond niet lukken...Kan ik de tabeltten zo geven of eerst fijn maken en dan in de bek doen?!
Angelique schreef: Ik geef ze altijd gewoon in, net als gewone tabletten. Je kunt ze ook fijn maken en in de wangzak stoppen, maar dat is best gedoe allemaal.Oke! Bedankt Angelique....
Traumeel is in dit geval een goed middel. Ik zou vandaag om mee te beginnen eerst 2 geven en dan in de loop van de dag om de paar uur 1 tablet.
Malamoods schreef: Mag ik aanhaken met ook een aantal vragen over traumeel?Ik heb even de bijsluiter voor je gelezen...
Waar koop je het? Ben vooral geïntereseerd in de pillen (en wat kost 't)?
Staat de dosering op de verpakking?
Hoe zijn jullie ervaringen ermee?
Zijn er ook contra-indicaties voor traumeel (mag je het ook gebruiken bij diabetes, bloedverdunners, etc.)?
Rachel.
Malamoods schreef: Thanks! Mijn moeder heeft een nogal hevige valpartij achter de kiezen, is bont en blauw en heeft behoorlijke pijn.... Dus wellicht iets voor haar....Zou dan behalve de tabletten ook de gel ervan op de blauwe plekken wrijven. Was zelfs laatst door een paard gebeten en je wilt niet weten hoe snel de zwelling weg was en hoe snel de wond dicht was (gelukkig maar door 1 tand geraakt, maar was wel diep).
Rachel.
Lil schreef: Zou dan behalve de tabletten ook de gel ervan op de blauwe plekken wrijven. Was zelfs laatst door een paard gebeten en je wilt niet weten hoe snel de zwelling weg was en hoe snel de wond dicht was (gelukkig maar door 1 tand geraakt, maar was wel diep).Ze heeft ook enorme spierpijn en hoofdpijn... Ik heb haar geadviseerd traumeel te nemen en naar de ha te gaan.... Mja, eigenwijs....