sh*t zeg, dat het toch nog niet goed gaat met zn eten
en wat een stelletje *********** in Utrecht
heb er helaas ervaring mee, bij mij hebben ze iets wat ik op straat gevonden had waar mn hond waarschijnlijk mee vergiftigd was weggegooid omdat zij voor mij besloten hadden dat dat onderzoek te duur zou zijn (terwijl ik er wel om gevraagd had
), ik had nog mazzel, ze hadden wel de maaginhoud van mn overleden hond bewaard, die kon dus nog wel onderzocht worden
Maar nu moet je dus weer zo lang wachten op de uitslag van het onderzoek, of kan het bij mevr Overduijn sneller???
of het bij mevrouw overduin sneller kan weet ik niet, want het schijnt een lang onderzoek te zijn.
maar, dat het zo´n lang onderzoek is, wist mijn da bij het opsturen van het bloed ook helemaal niet en was ook lichtelijk verbaasd 3 weken terug.
misschien waren ze het al die tijd al kwijt en is er niets van waar en hebben ze in utrecht gehoopt ofzo dat ze het in die weken nog wel zouden terug vinden.
mijn eigen da had dit onderzoek ook nog nooit uitgevoerd en had ook duidelijke instructies van overduin gehad.
ga haar maandag dus maar bellen hoe het nou precies zit met dat onderzoek, en dat of zij het uit mag voeren, of dat mijn da het naar haar toe stuurt, maar niet meer naar utrecht.
de uitslag van de cortisol waarde had ik bij haar na 2 dagen al terug en dan moet het vervolg onderzoek naar die cortisol warde zo lang duren???
lekker stelletje idd, voor jouw beslissen dat het te duur is en het vervolgens weggooien.
maar gelukkig dat ze dan idd de maaginhoud nog hadden, je wilt toch weten wat het is geweest.
een vervangend arts heeft ook zoiets beslist met ene bloedonderzoek naar ontstekingen bij qyan toen ze nog ana lymfekanker dachten.
nee hoor doen we niet, weet u wel hoveel euro´s u dat gata kosten, dara beginnen we niet aan.