flin schreef: ja, klopt,...'t probleem met de pompflacons is (denk ik) bij te weinig verbruik (of lang staan in de winkel oid) dat 't snel ranzig wordt, en je dan 't hele positieve effect mist...en de HEMA dichtbij is, maar wat betreft de capsules;Doils is geen pompflacon en kun je in de vriezer bewaren (alhoewel het bij mij dan wel bevroor terwijl ze vermelden dat het dat niet doet), ze zeggen dat het 2jr goed blijft.
't blijft onhandig om die dingen kapot te prikken om te kunnen druppen...en dan blijft er nog flink olie op oa vingers plakken ...
deze had je gezien?
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 966.0.html
Ik heb het idd wel met een andere visolie in pomflacon gehad dat de fles te groot was, te veel lucht bij kwam naarmate de olie opgebruikt werd en dan idd ranzig (maar dat kun je goed ruiken) werd en dan juist eerder schadelijk dan nuttig is.
De capsules doorprikken is idd niet wat, de hond eet ze als snoepjes, ik dacht dat de gelatine oplost als je de capsule in warm water legt..
De link ken ik, was daar nog iets specifieks mee?
Succes met de vachtjes het lijkt me niet om een normale verharing te gaan (en had je dat ook van eerdere ruiperiodes zo moeten kennen).