vero001 schreef:
Vandaag is mijn hondje niet zo best...... normaal eet hij héééééél graag en vanmorgen liet hij zijn eten staan.
Doordat die prednison is opgedreven van 4 pilletjes naar 16 pilletjes heeft hij minder eetlust en minder energiek.
Is dat zo dat je hondje last kan hebben van die prednison.....
Ik denk dan weer als mijn hondje nu al last heeft van die prednison wat gaat dat dan zijn met die chemo?
dat kan ik hem toch niet aandoen.....
Ik denk dat je voor dt laatste niet zo bang moet zijn hoor voor als hij de chemo gaat krijgen.
Tenminste GAIA is er nooit ziek vangeweest, en dat schijnt ook niet zo vaak voor te komen dat honden ziek worden van chemo.
En dat hij niet zo goed te pas is kan ik me voorstelen en dat komt denk ik A. door dat hij die pillen krijgt, maar ook omdat er verschrikkelijk geknokt wordt in zijn lijf!!!
Die L-Asparaginase moet er voor zorgen dat die Lymfeknopen gaan slinken, dit is heel makkelijk te voelen.
Bij GAIA waren ze binnen een paar dagen met 60% verminderd tot bijna normaal!!!
Ik vindthetwel heeeelveel pillen hoor 16 madre mia.
Let goed op dat Arne voldoende drinkt, want dat moet hij doen speolen spoelen en spoelen.
En GAIA at de eerste tijd ookminder graag hoor, maar die schade haalt hij nu ruimschoots in, hij is juist een enorme hongerlap geworden, volgens dhr Rutteman wordt dit veroorzaakt door de Prednisolon.
Kom Vero houd de rug recht en geef je hond alle knuffels die je over hebt en maak van vandaag jullie mooie dag!!!!
Heel veel sterkte en hier brand een kaarsje voor Arne!!!!