Scarlett schreef: ja Wendy en ik moet zeggen ik zit met de bibbers te lezen.. het is ontzettend veel informatie en je kunt soms maar 'zoveel' tot je nemen... maar het stemt me niet blij, en vooral ook dat zoveel mensen op de hoogte zijn en ik, nitwit, wist van nx en liet me als een dom schaap gewoon leiden..Thesi meid, kom op, niet jezelf de schuld gaan geven hoor, daar schiet je niets mee op en is ook helemaal niet nodig
zelf heb ik meer en meer het idee dat het door de injectie van de 'prikpil' zou hebben kunnen komen, er staat ook ergens dat 'hormonaal' ook dit kan bewerkstelligen, ze hebben vorig jaar alle inentingen uiteraard weer gehad.. en dit jaar nog niet..
het gekke is dat ik nu meer dingen hiermee denk te kunnen gaan associeren.. Scarlett's staart die errrg dun behaard ineens werd... het vrij vaak gal spuwen de laatste weken.. ook het gras eten werd ineens heel frequent gedaan...
of zie ik nu beren op de weg waar ze niet zijn?
ze krijgt nu dus 2 x 8 Prednisolone tabletten per dag, geen antibiotica meer omdat ze haar eetlust heeft teruggekregen..
de geelheid ad binnenkant vd oren is aanzienlijk lichter ook haar liezen zijn lichter, haar tandvlees ziet er nog steeds afzichtelijk licht uit maar ik bespeur toch ook wat roze hier en daar weer...
hopelijk is dit voor jullie duidelijk genoeg om duidelijke uitspraken over te doen.
alvast hartelijk dank!
Thesi/Scarlett

ook ik heb me het eerste levensjaar van qyan als een dom schaap laten leiden door onze eerste dierenarts, ondanks d woorden van veel mensen hier, die toen nog op het oude doggynet zaten.
je denkt dat ene dierenarts het hoort te weten en daar ga je ook vanuit, hun hebben er immers voor gestudeerd en ik niet.
ook helaas door schade en schande wordt men wijs, ten koste van qyan toen.
kom op, jezelf de schuld gaan geven schiet je echt niets mee op!
dus niet doen, daar heb jij niets aan en scarlett ook niet!