sylvia schreef:Ja dat dacht ik al...met onze beeldende fantasie moet daar wat leuks van te maken zijn![]()
![]()
![]()
![]()
ik lig hier helemaal plat
![]()

Moderators: koekje, pearlsofpassion
sylvia schreef:Ja dat dacht ik al...met onze beeldende fantasie moet daar wat leuks van te maken zijn![]()
![]()
![]()
![]()
ik lig hier helemaal plat
![]()
zurca schreef:Ja dat heb je goed gezien
Ja dat dacht ik al...met onze beeldende fantasie moet daar wat leuks van te maken zijn![]()
![]()
arenda schreef: ik zeg nx over eendagskuikenahhhh en jij hebt nog wel van die smakelijke foto's![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sylvia schreef:Vertel, vertel!!! Ben dol op (on)smakelijke verhalen!
ahhhh en jij hebt nog wel van die smakelijke foto's![]()
arenda schreef: eigenlijk wel heO jee ik voel jeugdtrauma's in de maakmaar ben er wel achter gekomen dat mijn oudste kattebeest het liefst alleen de koppies er af knaagt dan de poten en de rest het liefst een beetje ondefinieerbaar laat liggen
hihi elke keer als mn kids ergens op staan schrikken ze omdat ze denken dat het een hoopje restkuiken is![]()
arenda schreef:En hier doe je gelijk weer nieuwe ideen op..ik bedoel; je bind een touwtje om de nek en lopen maar..enne mocht je dat zelf niet zo zien zitten dan kan je dat altijd nog aan die "dragers"vragen...
![]()
![]()
![]()
8)
http://Maar misschien moet ik er eens een meenemen tijdens het uitlaten Leuk met zo'n kuiken achter me aanslepen. Kijken hoe snel ik ruzie krijg met gevoelige zieltjes!
sylvia schreef:heb beeld
![]()
![]()
trek je wel je gympen aan zodat je hard kan rennen
![]()
![]()
![]()
![]()