Anna Penta schreef:
hoi lizzy, nou hoe dan ook bedankt voor je meedenken al vrees ik dat ik je hiermee niet gelukkiger heb gemaakt 
maar alla, ik zal je er verder niet mee lastig vallen en het onderzoek zelfstandig voortzetten 8)
waarbij ik me nog wel het volgende afvraag: bovenvermelde ingredienten worden toch niet aangemerkt als zijnde geschikt voor menselijke consumptie?
Je valt mij er niet lastig mee hoor Anna! Van mij mag je je vragen blijven stellen. Ik vind het wel leuk

. Ik schreef dat ik niks met brokken te maken heb en misschien begrijp je nu ook waarom ik zo blij ben dat ik niks met brokken te maken heb

!!
Op rendac staat dit:
De dierlijke restmaterialen en kadavers die Rendac ophaalt en verwerkt, vallen volgens de Europese destructiewetgeving in de categorie 1 of 2-materiaal. Dit zijn kadavers en dierlijke restmaterialen die uit ethische/maatschappelijke overwegingen of uit het oogpunt van volksgezondheid dienen te worden vernietigd.
En ook dit:
Van categorie 3-materiaal naar hoogwaardige en veilige producten
Sonac, Harimex en Smits Vuren verwerken resp. categorie 3- materiaal, gelatin grade and food grade grondstoffen tot hoogwaardige en veilige producten, die onder de naam van Sonac worden verkocht aan de afzetmarkten:
petfood, feed, meststoffenindustrie, food en pharma.
Ik denk daarom dat het antwoord op jouw vraag "bovenvermelde ingredienten worden toch niet aangemerkt als zijnde geschikt voor menselijke consumptie?" met JA moet worden beantwoord.