Moderator: Lizzy
Lizzy schreef: Volgens mij begint dit meer iets voor het enige echte hondengedragsforum te wordenYep je hebt gelijk Lizzy!!!!
Helen schreef: Ik weet niet of ik het bij het juiste eind heb. Het is maar een hersenspinsel. Maar als je vanuit een wolvenroedel redeneert, mag alleen de ranghoogste reu dekken. Jij als ranghogere zou dus gigantisch kwaad op Wandor moeten worden dat hij als ranglagere probeert te dekken in jouw roedel. En dus niet voorzichtig eraf trekken omdat hij anders gromt, maar er met een noodvaart aftrekken en ervoor zorgen dat hij zich heel laag maakt daarna. En als hij het weer probeert hem zo corrigeren dat hij het niet in zijn hoofd haalt om Yindra proberen te dekken. Want jij gaat over de dekkingen in de roedel niet hij.Lizzy heeft gelijk, dit is meer wat voor het hondengedragsforum.
Ik weet het niet, heb geen reu, maar dit bedacht ik me. Misschien kan iemand anders zijn mening er ook over geven.
Helen schreef: Ik weet niet of ik het bij het juiste eind heb. Het is maar een hersenspinsel. Maar als je vanuit een wolvenroedel redeneert, mag alleen de ranghoogste reu dekken. Jij als ranghogere zou dus gigantisch kwaad op Wandor moeten worden dat hij als ranglagere probeert te dekken in jouw roedel. En dus niet voorzichtig eraf trekken omdat hij anders gromt, maar er met een noodvaart aftrekken en ervoor zorgen dat hij zich heel laag maakt daarna. En als hij het weer probeert hem zo corrigeren dat hij het niet in zijn hoofd haalt om Yindra proberen te dekken. Want jij gaat over de dekkingen in de roedel niet hij.Helemaal mee eens!
Ik weet het niet, heb geen reu, maar dit bedacht ik me. Misschien kan iemand anders zijn mening er ook over geven.
gonny schreef: ja, maar voor "ons" was het een paar dagen corrigeren...als je dat élke dag moet gaan lopen doen!....en voor t teefje is het ook niet echt gezellig dat zodra ze omkijkt er een reu op d'r zit...als Boris hier ook zo gaat lopen klieren nou dan weet ik t wel!!Precies!![]()
Toen Tinus met Tara haar loopsheid vervelend snuffelde riep ik al :FOEI!Vergeet niet dat ik ook al VIJF maanden naar oplossingen aan het zoeken ben (hop, prodier, relaxcapsules etc), en het wordt gewoon niet beter. Ik roep al die tijd al " NEE" en ik sleurde hem er eerst aan zijn nekvel af, maar nu heb ik er eerlijk gezegd geen behoefte meer aan. Het is elke 5 minuten weer raak namelijk, kan ik hem er weer aftrekken, of onderuit trekken, hij gromt weer, ik laat hem weer commando's opvolgen
Toen hij haar half wilde aanranden werd ik ook boos en hierna deed hij dit ook niet meer als ik erbij was.
gonny schreef: ik hoop dat het geholpen heeft!!Ik ook! Over een paar dagen weten we het....
Evelyn schreef: Ik ook! Over een paar dagen weten we het....ik ga duimen!!!!
Lizzy schreef: Ik geloof dat ik het al eerder had geschreven he, een chemische castratie geeft niet per definitie hetzelfde resultaat als een echte castratie. Maar goed, ik hoop dat je bij Wandor nu in ieder geval deze visueze cirkel doorbreekt! Mocht je hem toch laten castreren (ik vind persoonlijk dat je al erg veel geduld hebt gehad en ik zou het me 200% voor kunnen stellen!): geef hem direct na de operatie wat minder eten (zodat je minder risico loopt dat hij dikker wordt).Je had het inderdaad al geschreven, ik weet wel dat het niet per definitie hetzelfde resultaat geeft. Ik hoop alleen dat hij er uberhaupt op reageert en dat het dan zijn hitsige gedrag kan doorbreken... Als dit geen oplossing biedt en hij blijft op de oude voet doorgaan, laat ik hem denk ik inderdaad castreren, ik zie geen andere oplossing meer en het heeft me nu lang genoeg geduurd
Evelyn schreef: Vandaag is de vierde dag, maar we zien nog geen verschilja, dat vanavond om 18.30 uur de knop om gaat!!!!Ik hoop dat ie vanavond ineens helemaal sexloos is
![]()