Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Helen
Lizzy schreef: Volgens mij begint dit meer iets voor het enige echte hondengedragsforum te worden ;)!
Yep je hebt gelijk Lizzy!!!
Door Eef+Stippels
Helen schreef: Ik weet niet of ik het bij het juiste eind heb. Het is maar een hersenspinsel. Maar als je vanuit een wolvenroedel redeneert, mag alleen de ranghoogste reu dekken. Jij als ranghogere zou dus gigantisch kwaad op Wandor moeten worden dat hij als ranglagere probeert te dekken in jouw roedel. En dus niet voorzichtig eraf trekken omdat hij anders gromt, maar er met een noodvaart aftrekken en ervoor zorgen dat hij zich heel laag maakt daarna. En als hij het weer probeert hem zo corrigeren dat hij het niet in zijn hoofd haalt om Yindra proberen te dekken. Want jij gaat over de dekkingen in de roedel niet hij.

Ik weet het niet, heb geen reu, maar dit bedacht ik me. Misschien kan iemand anders zijn mening er ook over geven.
Lizzy heeft gelijk, dit is meer wat voor het hondengedragsforum.

Ik stuur je wel even een pb-tje!
Laatst gewijzigd door Eef+Stippels op wo 26 jan 2005, 20:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tieneke
Helen schreef: Ik weet niet of ik het bij het juiste eind heb. Het is maar een hersenspinsel. Maar als je vanuit een wolvenroedel redeneert, mag alleen de ranghoogste reu dekken. Jij als ranghogere zou dus gigantisch kwaad op Wandor moeten worden dat hij als ranglagere probeert te dekken in jouw roedel. En dus niet voorzichtig eraf trekken omdat hij anders gromt, maar er met een noodvaart aftrekken en ervoor zorgen dat hij zich heel laag maakt daarna. En als hij het weer probeert hem zo corrigeren dat hij het niet in zijn hoofd haalt om Yindra proberen te dekken. Want jij gaat over de dekkingen in de roedel niet hij.

Ik weet het niet, heb geen reu, maar dit bedacht ik me. Misschien kan iemand anders zijn mening er ook over geven.
Helemaal mee eens! ;)
Tinus zijn fokster heeft ook precies dezelfde mening.
Zij bepaalt wanneer er gedekt wordt door een reu!
Toen Tinus met Tara haar loopsheid vervelend snuffelde riep ik al :FOEI!
Toen hij haar half wilde aanranden werd ik ook boos en hierna deed hij dit ook niet meer als ik erbij was.
Ik heb hem er ook niet al te zachtzinnig vanaf gesleurd toen hij nogal speels aan het rijden was op haar.
Als ik er niet bij was gingen ze uiteraard apart,verder werden ze samen uitgelaten zonder verder gezeur van Tinus.
Hoe dit straks wordt als hij volwassen is...ik denk dat er niet heel veel zal veranderen eerlijk gezegd ;)
Door gonny
ja, maar voor "ons" was het een paar dagen corrigeren...als je dat élke dag moet gaan lopen doen!....en voor t teefje is het ook niet echt gezellig dat zodra ze omkijkt er een reu op d'r zit...als Boris hier ook zo gaat lopen klieren nou dan weet ik t wel!! ;)
Door Eef+Stippels
gonny schreef: ja, maar voor "ons" was het een paar dagen corrigeren...als je dat élke dag moet gaan lopen doen!....en voor t teefje is het ook niet echt gezellig dat zodra ze omkijkt er een reu op d'r zit...als Boris hier ook zo gaat lopen klieren nou dan weet ik t wel!! ;)
Precies!
Ik loop al 5 maanden de hele dag te corrigeren met een chagerijnige reu, omdat ie niet mag dekken, en een aangerande teef, we worden er allemaal knettergek van.
Toen Tinus met Tara haar loopsheid vervelend snuffelde riep ik al :FOEI!
Toen hij haar half wilde aanranden werd ik ook boos en hierna deed hij dit ook niet meer als ik erbij was.
Vergeet niet dat ik ook al VIJF maanden naar oplossingen aan het zoeken ben (hop, prodier, relaxcapsules etc), en het wordt gewoon niet beter. Ik roep al die tijd al " NEE" en ik sleurde hem er eerst aan zijn nekvel af, maar nu heb ik er eerlijk gezegd geen behoefte meer aan. Het is elke 5 minuten weer raak namelijk, kan ik hem er weer aftrekken, of onderuit trekken, hij gromt weer, ik laat hem weer commando's opvolgen ::), het blijft maar zo doorgaan. Wandor is ook natuurlijk Tinus niet ;) Daarbij is yindra nog niet eens loops!

Gisteravond zijn we dus bij de da geweest voor een chemische castratie. Nu is het nog een paar dagen afwachten en dan zien wat er gebeurd..

We hebben hem ook gewogen en hij was 1/2 kg aangekomen! Hij was zo afgevallen, ik denk van de pijn, maar na de behandeling bij Rhonda is hij dus zelfs weer aangekomen, hij voelt zich helemaal goed!! :D
Laatst gewijzigd door Eef+Stippels op za 29 jan 2005, 09:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tieneke
Ik hoop ook dat het helpt!
Nee Tinus is natuurlijk Wandor niet,maar als hij tegen mij zou grommen heeft hij toch een probleem.
Het zou onderhand prettig zijn als hij niet meer heel de dag aan 1 ding denkt ::) :P ;D
Door Eef+Stippels
Volgens de da zou het 3 a 4 dagen duren voordat we verschil kunnen zien. Ik heb zelf ergens 48 uur gelezen, maar we wachten (gespannen) af.
Door Lizzy
Ik geloof dat ik het al eerder had geschreven he, een chemische castratie geeft niet per definitie hetzelfde resultaat als een echte castratie. Maar goed, ik hoop dat je bij Wandor nu in ieder geval deze visueze cirkel doorbreekt! Mocht je hem toch laten castreren (ik vind persoonlijk dat je al erg veel geduld hebt gehad en ik zou het me 200% voor kunnen stellen!): geef hem direct na de operatie wat minder eten (zodat je minder risico loopt dat hij dikker wordt).
Laatst gewijzigd door Lizzy op zo 30 jan 2005, 10:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Eef+Stippels
Lizzy schreef: Ik geloof dat ik het al eerder had geschreven he, een chemische castratie geeft niet per definitie hetzelfde resultaat als een echte castratie. Maar goed, ik hoop dat je bij Wandor nu in ieder geval deze visueze cirkel doorbreekt! Mocht je hem toch laten castreren (ik vind persoonlijk dat je al erg veel geduld hebt gehad en ik zou het me 200% voor kunnen stellen!): geef hem direct na de operatie wat minder eten (zodat je minder risico loopt dat hij dikker wordt).
Je had het inderdaad al geschreven, ik weet wel dat het niet per definitie hetzelfde resultaat geeft. Ik hoop alleen dat hij er uberhaupt op reageert en dat het dan zijn hitsige gedrag kan doorbreken... Als dit geen oplossing biedt en hij blijft op de oude voet doorgaan, laat ik hem denk ik inderdaad castreren, ik zie geen andere oplossing meer en het heeft me nu lang genoeg geduurd :P

Op de plek waar hij de injectie heeft gehad, heeft hij nu een bult. Het is ook gevoelig, hij vindt het niet prettig als je eraan komt. Zou dit normaal zijn?
Laatst gewijzigd door Eef+Stippels op zo 30 jan 2005, 12:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Door gonny
Evelyn schreef: Vandaag is de vierde dag, maar we zien nog geen verschil :-\ Ik hoop dat ie vanavond ineens helemaal sexloos is ;)
ja, dat vanavond om 18.30 uur de knop om gaat!!!! ;D ;D
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door