Doet de sudocreme niets meer? Ik hoor links en rechts wel vaker over de wondere werking ervan en dacht er over het ook eens in huis te halen.
Ik kreeg laatst een serie hotspots het beste weg met..............hydrocortiderm

Ik weet, het past niet binnen het plaatje ´natuurlijk´ maar als je al vele andere dingen geprobeert hebt moet er toch echt iets gaan gebeuren, ´t is voor het beestje ook niet fijn. En ja, er zit prednison in, maar het is maar heel lokaal en oppervlakkig dat het gebruikt wordt.
Meestal hoef je het maar een par dagen te gebruiken voor verbetering en kun je daarna weer gewoon verder met de ´natuurlijke´ middeltjes. ´t is een overweging hè? Zelf heb ik het gepakt omdat het ondanks de natuurlijk middeltjes het steeds erger werd, ik dacht ik kan nu beter die hydrocortiderm uit de kast halen, anders zit ik na het weekeind bij de da en krijgt hij een spuit prednison en een antibioticakuur, dat vond ik nog veel erger. Het jeukte gewoon als een tierelier en een langdurige ontsteking is toch ook niet echt bevordelijk voor het lichaam lijkt mij

Ow, wat wel goed hielp was een paar keer daags schoondeppen met lauw water met opgeloste dode-zee zout! Ontsmet en helpt ook tegen de jeuk.