oebaya schreef: Geen idee waar het is waar je in Thailand woont, maar Azië kennend, is de luchtvervuiling er vaak nogal fors. Kan zoiets niet spelen en reageert de hond dan soms daar op? Bij hogere, aanhoudend hoge temperaturen neemt smog nl. toe.Hhmm, daar heb ik nog helemaal niet aan gedacht en dat zou best eens kunnen. Het is de afgelopen maanden kurkdroog geweest en het branden was abnormaal hoog. Met enorme smog als gevolg. Dan zou het volgende mand beduidend minder moeten worden bij hem. Hoewel met vorig jaar in m'n achterhoofd had hij ook last gedurend het regenseizoen met wat minder hoge temperaturen (maar toch nog boven de 30) en heel hoge vochtigheid vaak boven de 90 %.
gr.
Nicolette
Kun je je voorstellen dat ik de afgelopen dagen naar de hemel heb lopen staren en smeekbedes voor regen heb uitgezonden naar boven?! En het mooie is dat het nog verhoord is ook. De temp is gedald naar rond de 35 graden, een verademing!!

Ik zat gisteren de info over groene leem, ontgiftiging, olie etc door te lezen. En elke keer denk ik weer: " oh, dit moet het wezen' of " zal hij dan toch een tekort van dat hebben". Misschien is groene leem of collodial silver wel het wondermiddel. Ik zie dus duidelijk door de bomen het bos niet meer ???
MVG, Nienke